joboche1
joboche1
joboche1

點解咁唔冷靜?

2019/07/02 21:18:55 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
02 Jul

曾幾何時,西風在百無聊賴底下,寫過【點解咁串】嘅小品!曾幾何時,西風自言自語同自問番學最重要嘅喺學乜?經過時日嘅沉澱,歲月嘅洗禮,儍下儍下至喺學校嘅英文字SCHOOL當中揾到答案。原來番學首要未必喺知識同學問,而喺學識無論身處何時何地,面對邊種困難,都要保持冷靜(COOL)!惟有冷靜,先至可以剋服火遮眼之下做出任何失控嘅言論或行為或決定!惟有冷靜,先至可以睇到衝動睇唔到嘅漏洞,以及揾到急躁時揾唔到嘅解決方法。惟有冷靜,至可以有常人冇嘅智慧去分析解構問題!所以,由古至今,由中至外,都知道火爆喺魔鬼,冷靜喺天使。

冷靜喺要經歷練而嚟,經驗喺透過痛苦換嚟!對立雙方想解決問題,就先要放低成見!如果要放低成見,就先要願意易地而處,幫自己稔少啲,幫對方稔多啲,咁至有偈傾,凡事至有得商量!就好似祝福個英文字串法BLESS,就喺待人處事少啲(LESS)柯gor,少啲不滿,少啲要求,少啲投訴,少啲單打,先至喺真正嘅祝福。反之,得把口嗌祝福,但喺其他負面嘅嘢一啲都冇少到,即喺厄鬼食豆腐,自欺欺人。

回應 (0)
我要發表
user