陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

經濟受壓

2019/07/03 09:11:22 網誌分類: 經濟
03 Jul

週二美股先跌後升,走勢尚可。杜指上午一度下跌85點,下午一路走高,由跌轉升,收市側倒升69點,並以全日最高位收市,收報26786點,雖然升幅只有0.3%;標普500指數亦升0.3%,收報2973點,再創歷史收市新高;納指升0.2%

美國總統特朗普成功與國家主席習近平會面之後,之後與北韓領袖金正恩來個快閃「習金會」,令到中美貿易戰暫停惡化,朝鮮半島局勢亦和緩下來,推動標普500指數創再創新高。不過,不知道特朗普是否已對透過關稅逼貿易夥伴就範,從中撈取個人政治利益食髓知味,昨日又就飛機補貼糾紛,威脅盟友歐盟要對另外40億美元的歐洲貨品加徵關稅。

有關歐美飛機補貼的問題的糾紛,其實已經持續了15年,美國今年擴大事端,相信係美國波音飛機因為737Max造成兩次特大空難,大部份的飛機訂單流去了其死對頭法國的Airbus手上,所以搞小動作打壓Airbus。貿易糾紛一波未停一波又起,自然嚇得投資者手窒窒,不少資金流到較安全的債市,令到美國10年期國債收益率昨日又重回到2厘樓下。

能源股係壓住美股升勢的主力,標普500指數能源板塊跌1.7%。雖然油組(OPEC)與俄羅斯等非油組產油國昨日決定延長每日減產120萬桶的協議9個月至明年3月,但油價依然下跌,紐約期油昨日跌3%至每桶56.25美元,如果由昨日高點計,更下滑了4.6%。主要係市場認為油組與非油組的減產幅度令市場失望。

Price Futures Group 的分析師Phil Flynn就認為,油組沒有擴大減產的幅度,目前,全球對石油的需求,給人一個並不好的感覺。每日減產120萬桶,其實等如全球需求量的1.2%,影響真的微不足道。

PVM 分析師Tamas Varga更指出,油組及非油組同意減產,主要係想頂住油價,但每日120萬桶的減幅根本對頂住油價下滑的作用不大,據油組的資料,今年全球石油需求增長下跌至每日跌114萬桶,但非油組的供應增長每日214萬桶,供應仍遠大於需求,所以,俄羅斯總統普京在上週六表示已與沙特取得共識,將延續此前的減產協議,每日減少120萬桶,油價不升反跌,紐約期油在過去兩日由高位60.25美元路下滑至昨日收市的56.25美元,兩日累跌了6.6%!能源股當然無運行,標普500指數能源板塊這兩日也跟跌逾3%

「習特會」算係暫停了中美貿易戰的惡化,重啟貿易談判,表面上對經濟有幫助,有利全球能源需求,但問題是「習特會」開會順利,兩國得以重開貿易談判,美國暫緩對中國餘下的3000億美元貨品加徵25%關稅,但相對於去年12月的「習特會」,也重啟中美的貿易談判,當時的背景係美國會否把中國2000億美元的關稅由10%加至25%。結果談崩了,美國也提升了關稅。稅已加了,沒有降下來,所以,相比之下,全球經濟目前受到的衝擊,其實比去年更壞。

昨日,路透社引述一名知情的中國官員說,「從技術層面來講,談判重啟也需要將此前的磋商成果重新理一下,情況將更複雜,任務更艱巨。」預示著談判不會一帆風順。

陸羽仁

回應 (31)
我要發表
門徒
門徒 2019/07/04 13:09:33 回覆

28837後市關鍵 {#iconb_27}

門徒
門徒 2019/07/04 12:59:43 回覆

其實回歸以黎政府踝足不前,處處制爪,反對的唔夠票多就玩拉布流會,其實我地唔見左好多時間 {#iconb_258}而家仲言助d後生搞破壞,政治我諗無分對錯,只有勝負

門徒
門徒 2019/07/04 12:34:41 回覆

社會存在著的是矛盾,講錯各方都有錯,别為别人爭權的棋子,倘若全民皆帥,天下大亂

門徒
門徒 2019/07/04 12:36:37 回覆

我未受迫害過可能我唔知点叫官迫民反 {#iconb_395}在香港生活我尚可以丫,自給自足,但我自律地享受我有的自由,我冇犯法先有自己權利乍

門徒
門徒 2019/07/04 12:49:36 回覆

政府係無能,但青年人已超出界線,建立不是從小數破壞開始的我覺得,整爛d公物仲乜啫,静坐絕食唔洗搞到其它人麻,餓死一兩個國際社會都會關注丫,絕食我諗警方唔會清場 {#iconb_242}我唔認同林太一意孤行的持政態度,但唔會做差自己黎抗議,呢d叫既自由請由自重而開始,各人做好自身岗位再指责人,搞事嗰d連養活自己都未知識唔識,又話公民抗命,搞破壞我就唔認同喇,搞建設丫我就撐你

WA
WA 2019/07/04 11:03:41 回覆
@...

以後2-3年後都就夠畀首期

會見的

2019/07/04 07:51:46 回覆

2019-07-03(半日市)

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

26,966.00 +179.32 (+0.67%)

前收市價 26,786.70
開市 26,832.30
成交量 149,841,005
今日波幅 26,831.40 - 26,966.00
52 週波幅 21,712.53 - 26,966.00
平均成交量 280,915,079
2019/07/04 01:32:12 回覆

獸人bro,咁大個支字,條友會被DQ! {#icons_dog10}

2019/07/03 21:21:34 回覆

講開有人撐警,好揾唔揾,揾嗰位譚伯講叮噹(多啦A夢),而家攪到佢被評擊不開心**,把鬼?

咁點解唔一早去邀請警察故事主角,專演英雄嘅xx嘅成龍呢?由霸王洗頭水去到中國禁毒宣傳大使都有佢份,咁嘅背景都唔請,就係因為咁樣,好多80萬網上聯署嘅人唔去?

係成龍大哥先至可以對住黃秋生大哥撐台架  {#icons_dog10}

撑警嗰日,有無唱《英雄故事》(警察故事/警訊主題曲)?無成龍開金口,點集氣呀?

**ref: 報導 李幸倪:尊重不同立場及意見

animal666
animal666 2019/07/03 20:42:23 回覆

RE

//

支持警察

支持警察 2019/07/03 17:42:37 回覆

咁我又唔介意D仰人鼻息,2等蟻民發洩下。

//

More blood please...

DLLMCFH...

SIGH...

死人頭
死人頭 2019/07/03 17:58:06 回覆

邊個可以上到位,我諗上邊個死邊個. {#icons_dog10}

支持警察
支持警察 2019/07/03 17:42:37 回覆

咁我又唔介意D仰人鼻息,2等蟻民發洩下。

2019/07/03 17:32:55 回覆

此外,隔岸觀火,係咪亦可以講堔圳河彼岸?

2019/07/03 17:34:34 回覆

提醒你啦,上連登好搵啲,呢度好靜架

嗰度更加多人要你去感化 {#icons_girl2}

好耐無人好似係咁樣俾袋鼠呢個表演機會 (唔明袋鼠講乜??哈哈)

2019/07/03 17:25:31 回覆

多謝

不過即係你又無睇清楚成個留言啦

支持警察
支持警察 2019/07/03 17:20:11 回覆

凈係看你最後一句,證明左你有幾高層次。

2019/07/03 17:25:19 回覆

仲有,與其話外國人想睇香港死,真係隔岸觀火嘅,係想幫都幫唔到乜手。

真‧香港人,不如擔心吓啲住响香港嘅人,尤其是啲傲慢嘅高官,佢哋先至係*有權力*去解決香港問題,佢哋亂撚嚟要整死香港,佢哋認第二,無任何人可以認第一!

2019/07/03 17:11:06 回覆

點唔話你五毛?連袋鼠寫乜都唔識睇,袋鼠一開始就寫原則,反對暴力呀!

同你講村上春樹《牆與蛋》,你唔明唔緊要,但有部份警察係唔跟程序辦工事,呢樣你點睇呀?抑或視而不見,大細超嗎?

你睇個別事件係暴力,但你睇整個強推條例引發嘅反送中,當中引起民憤,你政府特首聆聽過邊個

同警察講公道說話,早幾日前袋鼠都寫過,你唔睇都唔睇,同你又三唔識七,你而家求其插句入嚟,寫嘢口號式、無內涵、無乜料,點唔話你五毛?

見另一位仁兄,三唔識七得嚟,睇得出有花時間寫,有啲內容喎

不過你咪駁多幾句囉,儲吓錢或者廿年後都夠畀首期啩?  {#icons_cat9}

2019/07/03 16:52:38 回覆

终結者,袋鼠識你咁多年,知道你成日嗰啲一兩句,係無收錢 {#icons_dog10}

有緣嘅話,袋鼠請番你食番個au$15一個晏晝飯又點話(有本事可以叫埋依家嚟)

支持警察
支持警察 2019/07/03 16:52:18 回覆

唔好扮老屎忽企道德高地,如果認同法治就不會容忍暴力,一言不合就話人係五毛,我都識好多隔岸觀火既人想看香港死。

2019/07/03 16:46:49 回覆

唔識香港歷史嘅人,起吓一啲而家譴責少數年青人嘅團體個底先至再講啦!

工聯會前身班友,六七時掟『波羅』架!學識咩係波羅,知道當時死幾多人,全港有幾廣泛受影響,先至再評嗰班衝擊立法會嘅友仔啦!

真心嘅話(多數係啲打長文),平心靜氣傾,無所謂。

但如果係三、五毛(一兩句嗰啲),記住請食飯。醒你哋嘅

支持警察
支持警察 2019/07/03 15:14:41 回覆

為左理念乜都得?咁大家接唔接受以暴易暴先?

支持警察
支持警察 2019/07/03 14:44:10 回覆

滿口歪理,不滿這個傲慢政權就可以破壞法治?

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/07/03 14:07:58 回覆

吸煙危害健康 ..... {#iconb_316}

Tony Leung
Tony Leung 2019/07/03 13:53:03 回覆

我知道有好多家長都接受唔到年輕人衝擊立法會嘅行為,
我無意去游說反對嘅家長去認同呢件事,
因為我認識大部分家長都好保守,
要佢地一邊教自己小朋友守規矩,
一邊要認同示威者嘅破壞係幾冇可能嘅事。
但我好想好想講,
如果你對示威者有幾討厭幾痛恨,
請你亦同樣以相同嘅憤恨對向呢個傲慢嘅政府,
搞到個社會去到咁嘅狀況,
係咪應該係嗰個「兩位孩子的母親」所帶領嘅政府去負責?
放任市民與市民之間嘅對立係咪就係呢個政府嘅唯一嘅管治辦法?
俾你拉到晒衝擊嘅示威者,
俾你重判晒入獄,
咁跟住呢?
傘運之後一樣係拉得嘅就拉,
判入獄嘅判晒入獄,
但年輕人卻變得更無懼更視死如歸,
社會一樣回到不安定狀態,
咁只單方面怪責年輕人有用咩?
所以如果你好不滿示威嘅年輕人,
咁請你更要不滿而家嘅呢個政府!

share from web.

80後
80後 2019/07/03 12:49:10 回覆

老實說由早幾年立圾會宣誓個兩個年青人講出"支那"兩字, 披住英文旗起, 令人驚訝, 大學生質素向下流, 同政治意識只是小學雞程度, 足而令人反感. 

毫無建樹, 空口講白話, 未入場先自癈双腳. 完全無用個腦行事. 

前日, 又是衝擊立圾會. 將早前累積民心, 選票化成灰. 換到咪入晒去坐監. on on 99

成班帶頭者毫無遠見, 談不上政治, 帶班小學雞四周搞事, 同推佢地去死無分別. 改變不到香港什麼.

要你一齊去死個D人是叫邪教......

死要死得有價值, 咪開口埋口話義士, 個個是美國隊長上身, 死左就是光榮義士值得表揚. 咪咁on 99

用下腦好唔好.

由612痛心, 理解, 睇到以家反感, 他們愚蠢.....香港完.....

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/07/03 11:50:57 回覆

{#iconb_62}

2019/07/03 11:07:06 回覆

抑或將軍同美少女去咗台灣?! {#icons_dog9}

2019/07/03 11:05:50 回覆

Kathleen,嗰位仁兄而家仲係過緊weekend,有啲是是但但 {#icons_girl2}

睇嚟林鄭整隻咁嘅鑊出嚟,搞到呢度啲兄弟都無心機吹水評股…

唔會連將軍都撤資去炒老美?

2019/07/03 10:07:41 回覆

各位早

user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。