反送中造謠喪失底線 政府不能繼續縱容

2019/07/03 10:54:52 網誌分類: 政治
03 Jul

7月1號,係香港嘅回歸紀念日,本來裹日應該係歡慶嘅一日,但係最後成為香港人心中嘅沉痛。部分示威人士因為早上未能阻擋升旗儀式,轉而去攻擊立法會,佢哋唔聽勸阻同執勤員警嘅再三警告,一邊大聲叫喊,一邊用鐵架撞擊立法會大門。當晚9時,暴徒強行撬開鐵閘門,闖入立法會大樓,進行大肆破壞。7月2號早上,立法會主席梁君彥難掩悲痛,表示立法會大樓嚴重受損,預計未來兩星期無法開會。

從之前嘅警民衝突,到依家衝擊撞爛立法會大門,反對派已經差唔多係公開策劃暴亂。而件事發展成咁主要就係因為反對派嘅造謠宣傳,通過虛假嘅輿論逐步將市民引導成為暴徒,最後造成呢起公然破壞法治嘅事件。

反對派仲動用大量嘅外國媒體嚟宣傳,除咗BBC係必選項外,仲有德國之聲、華爾街日報、美國之音同紐約時報。紐約時報就喺7月1號暴力事件當日還發佈《視頻回顧:香港警方是否對抗議者濫用武力?》嘅專題報導,刊發大量關於香港員警嘅圖片同短視頻。仲話喺 6月12號香港政府總部附近嘅大規模衝突中,抗議人群遭到警方毆打、被防暴彈射擊、喺地上拖行、被催淚瓦斯襲擊。但喺呢篇報導對示威者嘅暴力行為就一筆帶過,一張圖都無放。

另外就係大量嘅牛鬼蛇神喺背後煽動。除咗港獨、疆獨等頭目嘅公開聲援,連高智晟嘅妻子耿和亦都被安排到香港參加七一遊行。有線民直接評論講:「耿和母女喺美國生活並唔如意,要靠其他人施捨就要聽人地話,呢次專門赴港參加遊行。佢一個女人邊度會有咁嘅財力同精力做呢種事,除咗施捨佢嘅人叫佢咁做就真係霖唔到其他原因啦。」

大遊行造勢,大媒體吹風,「反送中」已經唔係單純係為咗香港,而係裹啲利益集團為咗佢哋嘅利益做嘅最後掙扎。林鄭特首嘅香港政府喺呢個時候唔可以繼續縱容佢哋,喺和平對話嘅同時,一定要毫不猶豫對暴力衝擊公共設施、打砸公共設施嘅暴徒依法採取行動,追究事件嘅幕後操控人員,揭開所謂義士嘅真面目,還所有香港市民一個真相。畢竟任何冇底線嘅遊行,本身就係對民主最大褻瀆。如果香港政府喺呢個時候仲唔有所作為,林鄭如果退縮,香港嘅法治將會喺呢次事件中全面崩塌。

 

回應 (1)
我要發表
暮跖
暮跖 2019/07/03 12:08:44 回覆

反對派美化暴力,後患無窮

大批暴徒前日衝擊立法會綜合大樓,令大樓內外遭受歷來最嚴重破壞,暴徒的行為,已經超越了言論自由、遊行集會自由的法律底線,全城聲討暴徒惡行。   

然而,反對派不僅不譴責暴徒違法行為,反而美化暴徒行為,甚至將暴亂責任推給特區政府身上。這樣做是為了撈取今年區選和明年立會選舉的選票。   

反對派的言行,激起了港人無比憤慨,網民紛紛在社交媒體上予以強列譴責:「香港的無恥政棍/暴徒可以把一切的違法行為歸咎於政府/社會的錯。正如一個強姦犯,不會承認自己犯罪,只認為是女人設下的陷阱。」   

「泛民班議員講立法會衝擊,幾乎無一個人講嘅係人話。下屆選舉我就唔會投畀呢啲是非不分的人。」   

「尊貴的泛民議員們,我可以隨便打爛你屋企度門,入你屋企搗亂,搶走你電腦的資料,畫花你屋企人啲相片,然後擺低幾蚊,飲埋罐汽水先走嗎?」   

反對派帶頭破壞法治,產生嚴重後遺症。一名大文集團員工竟然在辦公大樓附近,突遭兩名手持木棍,穿黑T恤,戴黑口罩的人暴力襲擊,現場血跡斑斑。   

愛國、愛港的人必須站出來,向帶頭破壞法治的反對派說不!向暴力行為說不!

http://www.takungpao.com.hk/news/232109/2019/0703/314058.html

user