joboche1
joboche1
joboche1

如果喺你得唔得先?1

2019/07/06 08:25:30 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
06 Jul

近排所謂民怨沸騰,郁啲啲都話要上街遊行示威,不但破壞法治,仲要破壞政府物業!好聽就喺宣洩不滿嘅情緒,唔好聽就喺用不法行為想達到不可告人嘅目的,卻帶上神秘嘅面紗講啲似是而非嘅理由,不但迷惑人心,仲不斷將仇視政府嘅行動升級。

有朋友對一班示威學生群表示同情,並支持佢哋用遊行示威嚟作出伸訴!西風個人表示只認同一半:伸訴為目的;唔認同另一半:暴亂手法!朋友唔明,仲想幫示威學生群解釋。西風向朋友舉例:假設有人對你不滿,喺唔喺可以去你屋企叫囂爆粗,然後用武力衝入去後大肆破壞,甚至見人就打。【如果喺你得唔得先】?到時你仲表示支持破壞你屋企嘅暴徒我就話你叻!朋友即時air都冇得air!

西風繼續表示自己好膚淺嘅見解,再舉第二個例:假如有一班人對某銀行不滿,極其量可以去銀行總部門口嗌口號,一旦失控衝入銀行破壞,咁就觸犯刑事;無論罪成與否,暴徒嘅罪名就已經走唔甩!何況而家一班示威者妄顧法治,衝入政府物業肆意破壞嚟發洩。西風成日喺度稔,如果英美俄呢三個大國政府會點樣處理呢班暴徒!會唔會買佢哋怕作出讓步,抑或用警力以暴易暴?假使警力力量唔夠,又會唔會用軍力去肅清暴亂?

示威學生群血氣方剛,缺乏冷靜,比人煽動同誘惑做出暴亂行為仲感到好英雄!殊不知受咗利用做咗馬前卒,然後變炮灰,所謂【精人出口,笨人出手】,咁簡單嘅道理都稔唔明睇唔通,香港嘅未來交比佢哋,【如果喺你得唔得先】?西風就覺得好牙烟肋!

回應 (0)
我要發表
user