爲私心美化暴力 愧民衆踐踏法治

2019/07/07 14:06:00 網誌分類: 時事
07 Jul

香港回歸日本來系普天同慶之日,卻發生咗令人郁憤難平之事,一班高呼「理性和平反映訴求」嘅激進人士暴力沖擊立法會大樓,致使立法會無法正常運行,造成經濟損失更加系一時難以估量。如此暴力行爲遭到咗社會各界人士嘅譴責和抵制,異口同聲要求對暴徒進行嚴厲制裁。但反對派一如既往咁逆潮流而行,強行爲暴力分子站台,無視暴徒對香港法治嘅挑釁行爲及佢哋表現出倒行逆施嘅舉動,大肆美化暴力行爲。

    觸犯衆怒嘅暴力行爲到咗反對派口中變成積怨已久的發泄方式,系「進步青年」對香港政府絕望的表現,系年輕人爲「民主」而采取的烈士表率。反對派甚至將造成如此後果完全歸咎于香港政府,歸責于特首戴著「冷酷官僚」面具漠視民意,更呼籲民衆嘗試理解佢哋嘅行爲。如此粉飾暴力將香港的法治置于何處?更令人大跌眼鏡嘅系,有反對派人士見粉飾暴力無力回天,居然采取潑墨香港政府的方式爲暴徒辯解。誣衊警方刻意設置「空城計」,引誘示威者進場,更有甚者稱系警方派出蒙面暴徒陷害示威者。此等不著邊際的言亂真系令人啼笑皆非,且唔好話香港警察系全世界警界學習嘅榜樣,單就呢次事件早已置于全世界的「放大鏡」之下而言,香港政府豈敢冒天下之大不韪!

    激進人士將毒性粉末和腐蝕性液體潑向香港警察,難道系理性反應訴求應有嘅舉動?使用鐵枝、鐵籠車等工具強行沖撞立法會玻璃牆,損毀鐵閘、打砸辦公設備、占據立法會議事廳,難道系和平集會該有嘅表現?塗鴉主權移交後先有的區徽、破壞現任及曆任立法會主席嘅肖象,難道系表達意見嘅正確方式?挂上殖民時期嘅旗幟,難道香港民衆都渴望返翻到殖民時代?此等暴力行爲究竟系係度合理反映訴求,抑或系有意咁制造事端,答案不言而喻。反對派人士刻意縮细暴力行爲嘅違法事實,卻專登誇大政府對事件的緣由責任,呢個系罔顧事實謀求自身利益,系對香港法治的踐踏!

    「執法者腰骨企硬,守法者才能心暖」。如果沖擊立法會的暴力行爲因爲謬論而情有可原,咁香港嘅法治不過系一紙空文。所謂的民意左右到嘅法律,咁民衆該如何相信正義?

 

回應 (0)
我要發表
user