joboche1
joboche1
joboche1

如果喺你得唔得先?5

2019/07/09 21:51:07 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
09 Jul

睇到網上新聞標題某啲示威者嘅媽咪對記者好肯定咁講佢哋嘅仔女唔喺暴徒,只喺參加集會示威遊行嚟表示不滿!西風對呢種言論有所保留,先唔好厘定邊個著邊個唔著,之但喺佢哋班仔女因為聽咗某方面言論覺得特區政府唔啱,就挺身撐示威遊行!西風想問:

1.特區政府喺唔喺全部唔啱?而呢啲所謂唔啱比反政府人仕無限放大之下對呢班仔女有冇造成即時傷害?

2.無論古今中外任何國家或政府,只要立新法,好自然對某方人仕或階層有利,反之對另一面不利。只要有贊成有反對先至成世界,由唔啱抝到啱,由唔妥傾到妥!

3.至於話表示不滿,究竟不滿啲乜嘢?對政府推出政策嘅前因後果清楚嘛?對政策有冇前瞻性有冇可行性清楚嘛?唔喺話[辯論喺惟一真理咩]?點解辯都唔辯論都唔論就訴諸示威,寄望遊行?得唔到想要嘅結果之時,就採取行動嚟製造混亂?唔通真喺連是非黑白都唔識分?就一面倒任由黑勢力擺佈?

至於警方做嘢,不但不被尊重,仲要比人淋腐蝕性液體,比人掟磚頭,比人追打群毆!當警方自保所表現嘅行為,比某部份傳煤家長議員鬧餐飽!然則你哋呢班傳媒家長議員想警方罵不還口打不還手囉噃?你哋有冇稔過警方都喺人,所以有部份警員做出過激嘅事,亦唔代表警方嘅全部!就等如部份示威者喺暴徒,亦唔代表示威者全部!如果有人話所有嘢都喺警方唔啱,西風愚見認為警方亦都喺被逼!如果冇示威遊行,就唔使警方集中警力!如果冇暴亂行為,警方就唔使執法!

至於警方唔做嘢,又比呢班冇啲公道嘅傳煤家長議員挑剔垢病唔作為,鬧警方擺空城計,設局引誘示威者闖入政府大樓,仲要製造機會比佢哋大肆破壞,然後以莫須有嚟構成暴徒罪名!佢哋唔稔下,就算警方擺空城計,只要示威者喺奉公守法嚟表示和平示威意願,斷唔會衝入政府物業進行破壞!總之,西風認為警方做嘢比人鬧;唔做嘢同樣比人鬧,【如果喺你得唔得先】?相對嚟講,你哋想局面失控前警方做嘢?定喺想局面失控後警方至做嘢?

示威者喺你哋嘅仔女,所以你哋呢班媽咪好緊張!忘記咗警員喺人哋嘅仔女,人哋媽咪都會同樣緊張!示威者媽咪撐仔女示威就狂鬧警員唔啱,掉唔番轉頭!如果你嘅仔女喺警員,比示威者用極盡侮辱嘅粗口狂鬧詛咒,甚至用武力去傷害警員條命,而身為警員嘅媽咪仲會覺得仔女抵死咩?【如果喺你得唔得先】?

如西風上面提到:冇示威遊行就無需警力集中;冇暴亂行為就無需執法!西風並唔喺要偏幫警方,而喺講公道説話:凡事有因先至有果!至於唔妥特區政府施政喺部份示威嘅成因,相信背後有唔見得光上唔到枱嘅理由潛伏,而西風由始至終都堅信[人在做,天在看]!世間喺有因果在前,報應在後!唔信?就不妨拭目以待啦!

回應 (1)
我要發表
暮跖
暮跖 2019/07/11 12:30:02 回覆

縱子行兇! 教壞子孫! 

天理循環! 報應不爽!

user