詳盡「走佬袋」用品LIST

2019/07/11 17:15:42 網誌分類: 生活
11 Jul

踏入懷孕第30週,仲有差不多10個星期,唯妹就要出嚟喇。要買嘅物品都買齊,呢幾日都執好走佬袋,同大家分享一下。

走佬袋用品list只作參考,因為用品因人而異,開刀同順產唔同,唔同醫院都有唔同要求,而我打算同上胎一樣去QE順產。

我會分成兩袋,一袋入院時拎,另一袋就叫老公嚟探我時拎俾我。
入院袋:

餵奶Bra 一個

底褲 兩條

拖鞋 一對

面巾 一條

牙膏 一枝

牙刷 一枝

漱口杯 一個

卸妝液 一枝(註:如果喺街突然生得,都可以生完喺醫院落妝嘛。呢排見到有試用裝記得留返,唔使帶咁大枝去)

化妝棉 適量

爽膚水 一枝

面霜 一盒

紙巾 一盒

廁紙 一卷(註:去廁所用,只係個人習慣,產後房廁所都有廁紙提供)

濕廁紙 一至兩包(註:上胎發現呢樣好好用,因為有時啲血會黏住皮膚,去完廁所用呢隻濕廁紙可以抹去乾咗嘅血,而且可以直接沖走)

產後M巾 一包(註:如果住一兩晚都夠用)

網褲 一包

床墊 一包

沖洗瓶 一個

乳墊 兩至三對(註:頭一兩日奶量唔多,未必會谷到漏,帶定以備不時之需)

外套 一件

暖壺 一個(註:裝炒米茶)

杯 一個

餅乾 隨意(註:如果生完已經過咗晚餐時間,都有嘢食)

茶包袋 幾個(註:用嚟裝炒米茶,但我會喺入院前先炒好,所以入面未有材料)

外置叉電器 兩個

叉電線 一條

BB手套 一對

BB紗巾 兩條

濕紙巾 兩包

尿片 一包

出院袋:

我嘅出院衫褲 一套

BB出院衫 兩件(註:有蝴蝶衣同包腳夾衣各一件,如果唔係包腳,記住帶對襪俾BB)

包被 一張

BB帽 一頂

有幾樣嘢唔少媽媽會問到:

1. 沐浴用品 上胎我有帶我嘅沐浴露同大毛巾去,但冇沖過涼,所以今胎唔再帶。至於BB ,亦可以唔使帶沐浴露,因為QE護士會幫BB沖涼。

2. 泵奶器 頭兩日嘅奶量未必有咁多可以泵到出嚟,用手擠之後,問護士拎針筒或者杯仔裝住,直接餵俾BB就可以。 如果真係要用到泵奶器,QE可以借(喺其他醫院生BB嘅媽媽請向醫院查詢)。

3. BB包被 我嘅預產期係6月,根據上次生唯b時嘅經驗(唯B喺5月中出世),上述帶嘅BB衫同包被都足夠,媽媽請就出院時溫度預備衣物。

入院袋內嘅用品唔好放太多,夠用頭一兩日就好,真係唔夠先叫家人帶俾自己:) 希望今次分享幫到新手媽媽啦!

回應 (0)
我要發表
user