joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽2

2019/07/12 18:28:43 網誌分類: 隨想曲
12 Jul

今日推介呢首[中文經典金曲],喺已故奇才黃霑先生手筆嘅[忘盡心中情]!道家名言:[太上忘情]!其實據西風了觧呢個[盡]字喺因各人嘅承受力唔同而出現差別,所以,呢個[盡]字喺可以被解構成個人嘅極限。由於人人唔同,就衍生出層次有高低而結局則強差人意!至於呢個[忘]字並唔喺得一個解釋忘記,原來呢個字用喺古代意思等同[無]字,即喺冇咗心中情,即喺無情。

呢首歌哀怨纏綿,忘盡心中情在前,遺下愛與痴在後!既想將情忘盡,無奈痴心仍在。可見得愛痴尚存,又點稱得上忘盡?雖然出發點想忘想盡,偏偏有遺,算得上揮之不去,卻又唔想一再回憶,無力感油然而生,滲透力之強,令人對成首歌詞能夠撼動人心唔會再抱有懷疑。

古人話:愛之欲其生,惡之欲其死!不論喺男歡女愛,抑或上司下屬,抑或父母子女,抑或長輩晚輩,抑或前輩後輩,抑或官風民意,抑或商家顧客,都離唔開甚至喺犯咗上述兩句嘅毛病,追根究底就在於[愛]同[惡]。由於愛,可以包容對方,可以為對方一切嘅罪過錯解釋,可以將對方嘅缺點睇成優點,可以將囉嗦睇成關心。反之,由於惡,就唔可以包容,唔代為解釋,將優點睇成缺點,將關心睇成囉嗦!

因愛生恨,佳偶成怨偶,恩情變仇恨,雖然唔喺百份百,但佔有率嘅比例大得驚人。只喺幾多人真嘅徹底清醒,能夠做到[得失唯我事]?世間所謂嘅恩怨情仇,無非企喺自己嘅立場從而形成對立,將對方嘅好同優點無限縮細,甚至視若無睹!與此同時,將對方嘅壞同缺點無限放大,甚至公之於世!咁嘅損人利己手法,好似萬無一失,從未稔過他朝世界輪流轉,自己成為損人利己手法底下嘅受害者。

放眼近年官民失衡,有幾多人能夠細究成因,打破僵局?一面積弱無能,另一面強暴如匪,每次都攪到不歡而散。幾時真正能夠為咗香港嘅長治久安放下成見,[忘盡心中私情私意],彼此包容,做到星爺所講[坐低,飲杯茶,食個飽],然後平心靜氣,作出妥協。咁樣就你好,我好,大家好,香港好,國家好就好la!!

回應 (0)
我要發表
user