joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽3

2019/07/14 15:29:32 網誌分類: 隨想曲
14 Jul

所謂:[俠之大者,為國為民]!今日西風想推介嘅[中文經典金曲],仍然喺黃霑先生筆下嘅[近代豪俠傳]!英雄好漢,胸懷大義,五湖七海裡,俠客多君子..... 據西風愚見:俠字喺由[夾人]兩個字組合而成,見字思義,就喺有你有我,雖然或會意見唔啱,亦都尊重對方所表達嘅睇法,同個別嘅立場,兩方既可以針鋒相對,又可以取長補短。

一個真正有超越人哋嘅胸襟,必定喺好似大海一樣無量無邊,同時能夠包容接納唔同嘅聲音。何況路見不平,拔刀相助嘅俠義之士?處江湖之遠,任風流之名,行道義之擧,助國家之運,解民生之苦,秉中立之地,説公道之言,履純民之責,持君子之劍,拒殺戮之暴。以上種種,發乎內心,特立獨行,逍遙是非之外,感動民心,拋開私見,和衷共濟。

國之於家嚟講喺負責管理,家之於國而言喺負責監察,兩者對立卻又相輔相承。好比政府政策,需要思之又思慎之又慎,以唔擾民為原則,以利民為大前提,所以需要徵求民意,繼而審定可行性。民眾對政策要知個中成立原因,或者目前對自己有所不便不利,但如果對子孫後代有利,喺好應該再三考慮,同政府不斷磋商?萬萬唔可以只因為對自己不利,又或者唔明白立法嘅初衷,就一面倒反對,將局面僵化,對香港嘅長治久安制造不利原素,就得不償失la!

世間喺相對論嘅原則下運行呢個地球,人際處於差異嘅範疇下妥協某啲原則。縱使東西對壘分明,只不過喺各領風騷,並冇可能永遠話晒事!例如官有清官貪官,民有良民暴民,我哋唔可以執抝衰嘅一面去否定好嘅一面。當然,含蓄並收異同兼納,要有豪邁心豁達情至得。更何況俠義重在夾人,比雙方有喘息機會,有磋商餘地,先至可以由近傳遠,由現在傳未來,由中傳外,將君子之風行於一身,君子之德感格萬邦,君子之光照耀全球,就要由[專人]先至可以傳承la!你話喺唔喺?

回應 (0)
我要發表
user