joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽4

2019/07/14 20:22:40 網誌分類: 隨想曲
14 Jul

今日西風推介比各位嘅[中文經典金曲],喺鄭國江老師咁多首傑作之一嘅[隨想曲]:前望我不愛獨懷舊,名利我可以輕放手,是我的雖失去他日總會有,不慣全力尋求..... 呢首歌名起得好,呢首歌詞填得妙!西風不期然稔:如果人人都做到呢首歌名,喺隨想後,得到唔會樂極忘形,得唔到唔會痴憎怨恨,喺幾咁瀟洒超然,別樹一格。

隨想曲嘅精髓就喺一個[隨]字!冇預定,冇計謀,臨時起意,稔到就做。既唔會委屈自己,又唔會傷害人哋,更無傷大雅,最難能可貴嘅喺不失本心。據西風所知,包括連西風在內,99%都只喺從自我角度同立場去立論,或採取措施嚟守護或應該或唔應該屬於自己嘅利益!只要觸碰到自訂嘅底線時,就有理冇理起晒槓底下打壓對手先。可能出師有名,可能無理取鬧,可能意氣用事等等各適其式!

隨想嘅對立面,就喺偏執!凡不被自己接納嘅,就算對方幾啱都好,冇得傾就冇得傾,冇面比就冇面比!所以,凡喺偏就唔慌會主持公道,凡喺執就肯定堅持成見。由於想得到一啲唔屬於自己嘅人事物而變成[貪];得唔到想得嘅人事物而發火就變成[嗔];念念不忘所得唔到嘅人事物而唔能夠釋懷放下變成[痴]!再經過貪嗔痴流轉身心而衍生出痛[苦],受到意識上嘅騷擾,火燒心嘅煎熬,令到日有所思,夜有所夢。

最後呢個[曲]字!除咗解作曲譜或者音樂外,亦可以借用成委曲妥協,好似道德經名句:[曲則全,枉則直]!世事枉枉難盡如人意,有時被環境所逼,有時要換取利益,有時要顧全大局,所以唔可以唔dup低頭躀一鋪作出讓步,作出妥協。雖然好老實咁講喺唔咁心,但喺為咗長遠計,最終都喺要作出犧牲嚟達致平衡。

當然,呢啲只不過喺西風個人嘅淺知淺見!有可能有人接受認同,亦有可能有人唔接受唔認同,咁又如何吖?就喺因為人人都可以隨時[隨想],先至會人多意見多!能夠從咁多異見入面攞到大眾所需要嘅,縱然自己有所犧牲妥協讓步,又有乜嘢洩底喎?你話喺唔喺吖?

回應 (0)
我要發表
user