揭開“和平遊行”嘅虛偽面紗

2019/07/15 16:51:19 網誌分類: 時事
15 Jul

6月以來,香港從港島到九龍,從九龍到新界,直至各區,一次次“和平遊行集會”無一例外咁變成暴力衝擊。7月13日,以“反水貨客”為名發起嘅“光復上水”遊行,好似反對派嘅設想咁,最終變成咗4個鐘嘅暴力衝擊。“和平遊行”結束後,喺反對派議員同“港獨”分子煽風點火下,示威者隨即變成“口罩黨”,手攞貨車運來嘅頭盔、鐵通,近百名暴徒圍毆警員,用刺激性液體粉末襲擊警員,至少16名警員受傷。仲有路見不平嘅無辜市民因拍低現場暴徒面容,慘遭拳打腳踢。

呢一幕似曾相識,因為每一場“和平遊行”都有住驚人相似嘅劇情——“宣佈和平遊行”結束果一刻,就喺吹響暴力衝擊嘅號角。頭戴黃頭盔、蒙住黑口罩嘅“青年軍”立即現身,貨車裝住武器快速送達,一聲令下,暴虐肆行。呢一場場禍亂中,攻擊對象永遠少唔到警員,亦從來唔缺少反對派議員同“港獨”分子嘅身影,但凡結束前,總會有反對派議員阻撓警方清場,好給暴徒逃跑。昨日嘅“光復上水”亦唔例外,由“港獨”分子梁金城帶頭,“學生獨立聯盟”召集人陳家駒現場指揮。遊行隊伍中除咗少數反“水貨客”居民外,夾雜咗唔少舉住“龍獅旗”、英國國旗、美國國旗嘅示威者。喺經歷咗“上水之亂”後,反對派議員林卓廷、尹兆堅、范國威現身,一再阻撓警方正常執法。 

之前喺金鐘、灣仔、九龍,昨日喺上水,今日喺沙田,不知明日又會喺邊度?!一場場遊行示威,變成一次次暴力衝擊,一張張不反對通知書,換來一位位警員受傷!由警方發出嘅不反對通知書,竟然成為警員執法“衝擊受害通知書”,咁樣嘅“示威”申請不可以再批准了!

過去一個月以來,特首林鄭月娥不斷咁傾聽民眾嘅聲音,亦及時咁宣佈修例“壽終正寢”。民意實在無需執著於“撤回”字眼,不應該給亂港者綁架利用,不可以淪為反中亂港者嘅子彈炮灰。維港兩岸,獅子山下,冇唔團結嘅理由,亦冇再內耗落去嘅本錢,社會必須給政府以時間和空間,只有咁,先可以和衷共濟修復滿目瘡痍嘅家園!

回應 (0)
我要發表
user