示威者正系度瘋狂咁挑戰政府嘅底線

2019/07/16 09:39:33 網誌分類: 時事
16 Jul

香港「反修例」游行如今幾乎成為咗香港嘅周常活動,一D都冇停止嘅跡象。按道理講,香港特首林鄭月娥早已喺接受媒體采訪時直言今次修例已經「完全失敗」,且對於部分市民對會否重推修例嘅擔心表示條例已「壽終正寢」,示威者「反修例」嘅目的已經達到,但系點解呢D示威者絲毫都冇停止嘅打算,反而變本加厲咁接連發起游行活動呢?

實際上,依家嘅「反修例」游行已經偏離咗原本嘅軌道,成為咗反對派攪亂香港政局、牟取政治利益嘅工具。唔理系喺7月1號嘅示威者沖擊立法會事件,定系喺7月7號九龍區游行,又抑或系7月14號嘅沙田游行,都呈現出諸多相似之處,就系始終喺依照聚集、圍堵、破壞、沖突嘅步驟發展。立法會事件雖然當時有警察在場,但礙於要保護大部分不明真相嘅游行市民不得動用過激武力,致使立法會最終遭到咗史無前例嘅破壞。香港政府出於社會安定嘅考慮已經喺之前做出咗讓步,警方也保持着一貫克制,但系反對派正正系睇中咗呢啲,以無休止嘅游行示威向政府施壓,以主動襲擊引發示威者和警察嘅沖突,並將一切罪責推到政府與警察嘅身上,扮演無辜受害者嘅角色。

反對派示威者系度瘋狂咁挑戰政府嘅底線,勢要將香港政府逼到退無可退嘅地步,甚至最終中央政府插手干涉,咁一嚟,示威者就可以向全世界聲稱大陸插手香港事務,違背咗《一國兩制》嘅政策,繼而高呼香港獨立嘅無恥要求。梗系啦,呢個意圖喺之前嘅聯合國人權理事會上加拿大人何韻詩已經急不可待咁公開表明咗,相信呢個也系絕大多數反對派示威者嘅真實諗法。乜「民主自由」,乜「為咗香港」,乜「被逼無奈」,全都系「港獨」們喊出嚟混淆視聽嘅幌子,佢哋嘅根本目的就系要令香港陷入混亂,並企喺輿論嘅至高點牟取政治利益。

香港人需要有一雙明辨是非嘅眼睛,「民主自由」唔代表可以暴力犯罪,示威者嘅卑鄙手段只需要稍微留心就可洞悉,千祈唔好成為他人煽動下嘅棋子。香港只有喺安定有序嘅社會環境之下先能够有好嘅發展,示威者唔系喺度維護香港,而系喺禍害香港。

 

回應 (0)
我要發表
user