證婚場地伯大尼教堂

2019/07/16 11:17:27 網誌分類: 生活
16 Jul

今次慳家男女想分享一下伯大尼教堂的證婚場地,相信唔少b2b都係睇相見到伯大尼教堂好靚(慳家男女最中意佢的玻璃窗花),比佢的古典風格吸引,先至會下定決心book(搶)呢個場地,但其實教堂入面係點架呢?音響位置(座PA System)係邊?數碼管風琴係邊?教堂內有幾多行長椅?每排長椅可以坐幾多人?教堂提供d咩設施?有咩要自備:油畫架?紅地毯?場地佈置有咩限制?

慳家男女去site visit之前都有好多疑問,好多野都唔清唔楚咁好想捉住係伯大尼完婚的sis係咁問希望今次慳家男女的小小分享可以令大家了解多dd伯大尼教堂️

伯大尼座位

伯大尼教堂限制人數為100人,教堂共有9行長椅,每行有4排長椅,慳家男女朋友唔多,所以只安排賓客坐中間近通道的2排長椅,左右邊位的長椅都吉左,每張椅子可坐3-4人…

更多請到: https://wow.esdlife.com/space.php?uid=148387&do=blog&id=413384 觀看

回應 (0)
我要發表
user