勇敢咁守護我哋自己嘅家園

2019/07/17 11:26:18 網誌分類: 時事
17 Jul

14號「沙田沖突」入面,反對派喺游行中率先向警方投擲物品引發沖突,更有人喺沖突入面生生咬斷警員手指!然而網絡上嘅暴徒先系否認警察被斷指嘅事實,稱斷指照片系多年之前嘅舊照,後尾被直播鏡頭打臉,又無賴咁指責警察喺被斷指前欲挖市民眼珠,異想天開毫無實據,就系只口不提系反對派先實施暴力,警察克制執法。乜系暴行?唔單單系游行之中充滿暴行,社交媒體上嘅斷章取義、顛倒黑白嘅行為更加系暴行!

對警隊而言,佢哋為香港安全付出咗精力同性命,所得到嘅回報卻系污蔑同指責,系唔理解同畀人抹黑,佢哋失去嘅唔系一根斷指而系滿腔熱血!對暴民而言,暴行扯低咗佢哋嘅遮羞布,露出咗青面獠牙嘅真面目,而依家攤開喺港人面前嘅系被反動派踐踏嘅法治和被人們懷疑嘅民主。香港未來何去何從,既有迷茫無措也有上下求索。當反對派鉗斷警員手指之時,亦系香港法治被攔腰砍斷之時!

為民情不滅,苦心只自知,暴民斷我指,不得摧我心。香港之亂,最痛者仲系香港民眾,香港之興,擔當者仲系香港政府。香港人應從行為睇本質,攜手政府重新還香港一個河清海晏。

回應 (0)
我要發表
user