尋找BIG DAY 靚靚婚紗禮服

2019/07/17 16:35:51 網誌分類: 生活
17 Jul

當結婚日子定好,場地定好,三師定好後,作為新娘子最重視一定係婚紗&晚裝。之後會開始上Facebook 、IG去睇不同婚紗店,不斷問婚紗店PACKAGE 價錢格價。一生一次穿上婚紗絕對不可以馬虎了事,但同時要又要睇住個預算,都去了不少婚紗店試一試不同的婚紗禮服,真的有點難度。所以我問了90間以上婚紗店價格,有需要大家PM 問我囉個表去參考一下。

我發現係選擇租婚紗時一定會面對幾個問題,可以同大家分享一下。

- 要租幾多件婚紗&晚裝?
- 中式裙褂應該在婚紗公司租嗎? 還是在中式裙褂專門店租用?

1. 要租幾多件婚紗&晚裝?

我自己經驗女仔 1 套中式裙褂、1 套外拍晚裝、1 套迎賓晚裝、1 套進場婚紗、1 套敬酒晚裝、1 套送客晚裝,合共6套。 如果時間比較趕急,可以考慮唔要送客晚裝及外拍晚裝。因為擔心外拍個條易整污糟,而且好似決定外拍,所以我就直接係淘寶買了一條平平地就算啦。

2.中式裙褂應該在婚紗公司租嗎?還是在中式裙褂專門店租用?

> 係婚紗店租中式裙褂係比較平,如果沒有特別要求,大部份都提供到小五福裙褂。而我JOIN 個間婚紗店PACKAGE 除開都只係大約$980蚊就可以租到一套大五福的裙褂。中式裙褂專門店選擇會比較多由小五福到褂皇都有提供,而且SIZE 都會齊全。按我了解係中式裙褂專門店租用一套大五福價錢差不多要$1200或以上都有了。下面係兩間不同裙褂店試穿款式。

若想知道更多, 請按此連結觀看: https://wow.esdlife.com/space.php?uid=131782&do=blog&id=413607

回應 (0)
我要發表
user