joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽7

2019/07/18 17:21:11 網誌分類: 隨想曲
18 Jul

今日,西風想推介由黃霑先生填詞,羅文先生主唱嘅【強人】!呢首歌詞夠晒淺白直接,大部份以提問方式,令聽眾起反思作用:【是與非,如何分對錯?恨與哀,誰人解因果?敵友之間紛爭,難為彼我!恨愛可有界線?同是分不清楚.....】

是非對錯以及恨愛,好多時喺基於自己所企嘅角度以主觀嚟立論,未必符合身邊客觀環境所引起嘅變化,因此有差異,甚至喺對立。當然,從自我立場出發未必唔啱,但喺好難唔會因為差異而造成誤會。由於對立,一定會企硬自己嘅睇法同立場,自然令到雙方話不投機,此起彼落你嚟我往咁互相出招,導致各有勝負,甚至兩敗俱傷都話唔定。

曾經有電影電視嘅對白都講:【有人嘅地方就有江湖,有江湖嘅地方就有是非】!據西風了解,所謂是其是非其非(即喺啱就喺啱,錯就喺錯),唔喺普通人能夠有碗話碗有碟話碟咁誠實。反而遮遮掩掩糊糊混混咁諸多解釋,諸多藉口嚟自欺欺人!冇幾多個人能夠面對千夫所指之下承認自己不足,喺不足嘅情形之下犯咗規矩而做錯事講錯嘢。

講番轉頭,有邊一個,包括西風在內,唔戴假面具做人?幾時唔喺講嘅一套而做嘅喺另一套?所以話姊,99%以上都喺雙面人,各有各自以為是嘅睇法,亦各有各拼死保護嘅利益,更各有各嚴重防範嘅底線,你衰呢樣而我衰嗰樣。因此,你唔好嘰gut我,我唔好吱咗你,咁就你好我好,彼此相安無事。如果唔喺,你踩我時我篤你,結局就會好難堪!

呢首歌詞仲寫住:【在世間,成敗轉眼就過。弱者,強人都犧牲多】,可見得無論邊個年代,身處邊個國度,總會有天災人禍發生。前者喺突發性,而後者則喺積累性;前者可以賴於天氣,而後者就肯定喺別有用心嘅人做埋啲唔見得光嘅嘢,最可恨嘅喺連累無辜嘅人做咗犧牲品。其實成功又好,失敗又好,強人又好,弱者都好,喺歷史嘅洪流內只屬於霎時片段刹那光芒,到結局嚟到,雙方同樣歸零。好彩嘅仲有傳記小説流傳去警惕後人,唔好彩嘅連一言半語都冇得留低,後代唔知前面發生過咩嘢事!

講到呢度,西風不禁稔起名句:【青山依舊在,幾度夕陽紅】?生前死要面所以爭餐飽,死後又冇可能帶走任何人事物?爭到番嚟只喺益咗未亡人或親人或後代,究竟爭嚟爭去有乜謂呢?

回應 (0)
我要發表
user