joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽9

2019/07/21 19:31:20 網誌分類: 隨想曲
21 Jul

今日,西風要推介嘅[中文經典金曲],喺由黃霑先生填詞,甄妮女士主唱嘅【奮鬥】。呢首詞好正氣好正面,為咗心中重要嘅人願意奮鬥:【無論歷盡幾次浪,無論受盡多少風霜,無論再要奮鬥幾次,才共你到得彼岸.....同我兩手相牽,發千分熱千分光,燃亮著我的愛,為你照前方】.....

仔女喺爸媽嘅心肝寶貝,女友喺男友嘅心肝寶貝,徒弟喺師父嘅心肝寶貝,所以呢三種人會為咗自己嘅心肝寶貝付出一生奮鬥一生。甚至有啲啲為咗自己嘅心肝寶貝而挺而走險,同不擇手段不理後果之下去打擊傷害人哋嘅心肝寶貝。大把人會講【人不為己,天誅地滅】,講得最絕就喺【你/佢死好過我死】!

呢種【霸道】思想同行為,【損人利己】嘅偏執心理狀況,完全用似是而非嘅藉口或理由去美化自己最醜惡最自私嘅一面。呢啲人從未稔過自己咁做,人哋都可以照辦煮碗咁做,攪到你做初一我做十五,有乜理由唔兩敗俱傷?

奮鬥最低嘅底線喺唔傷害人哋,唔連累無辜者,而又能得償心願,自己既可以事業有成,又可以令自己嘅心肝寶貝有好嘅未來。相反地,用傷害人哋而得嘅成就,好似好有滿足感,好似可以好自豪咁用喺心肝寶貝身上,殊不知比自己傷害嘅人,縱然冇辦法報復自己,但喺可以傷害番自己嘅心肝寶貝嚟洩憤。

從來冇任何人靠傷害他人而能夠發光發熱;冇任何人可以傷害咗人哋而能夠成世逍遙法外;冇任何人可以自欺之下永遠埋沒真相。只不過人喺火遮眼嘅時候失控,做出咗常人點都做唔出或唔會做嘅極端行為;最可憐嘅就喺要為自己一時失控下嘅行為所造成嘅後果埋單。

西風贊同儒家所講【己所不欲,勿施於人】嘅互相尊重,由於尊重先至可以包容同體諒,唔會比眼前假象所誤導而造成遺憾。放眼而家嘅香港,實在令人歎息唏噓,不但未能體現【奮鬥】精神,仲踐踏獅子山下來之不易嘅光輝同成就。如果唔拋開私見成見,點可能【同我兩手相牽】?點可以【一切都奉上】?

回應 (0)
我要發表
user