joboche1
joboche1
joboche1

點首歌比你聽10

2019/07/22 16:53:35 網誌分類: 隨想曲
22 Jul

睇到今朝網上新聞,稔到香港百多年基業盡毀於暴戾嘅氛圍之下,先祖輩付出嘅血汗而打下嘅根基受狂徒輩嘅子孫一手摧毀,西風十分心痛。不期然稔起由潘源良先生填詞,林子祥先生主唱嘅【中文經典金曲】【邁步向前】,希望新一代能夠領略詞中深心意:【今天的路,險阻滿途,爭取領前就要敢跨出腳步。你既似箭向前跑,我也只管拼命追,方向原也是問號。】

人嘅一生喺一連串未知數嘅問號,確實好需要後代不斷發掘同創見真相。西風向來強調圓周論 - 360度,任何人都喺圈中人,任何人都只喺圈中嘅一角 (亦即喺一度),相對地自己所處嘅立場有359或近或遠;有近乎亦有對立等等等等嘅差異。人嘅狂妄同劣根性就只會恃住自己所企立嘅一度逼令其他359度嘅異見人無條件及唔可以反對下認同及接納,否則就成為自己嘅死敵,要遭受自己無情嘅打壓同追殺。

西風畢嬲都話任何人只可以代表自己發表發言發聲,唔可以用超越所有人嘅姿態做全港市民嘅總代表。一部份冇腦卻又受過專上或大學教育嘅示威群眾知唔知自己而家做梗乜?你哋喺乜水可以代表全港市民做埋呢啲無法無天嘅嘢?如果話你哋唔妥特區政府就可以亂嚟,即喺話任何一個人包括西風在內唔妥某甲乙丙丁,都可以向對方做出傷害而又唔使負上刑責?咁樣一嚟,七百幾萬港民可以齊齊做辣手判官,對任何反對方都可以橫施辣手?

呢個喺乜嘢嘅世界?呢班喺乜嘢托世嘅生物?如果話佢哋喺人,點解做出禽獸都不如嘅行為?如果話佢哋喺畜牲,點解嬲住人皮咁道貌岸然?當然,西風了解到治極必亂喺千古不變嘅法則,不過披住人皮梗喺要做番人應該要做嘅應有行為,點都唔能夠憑住【我鍾意】呢三個字就為所欲為妄顧法紀!

究竟喺佢哋嘅父母冇家教?定喺教師失德唔識教?抑或喺呢班學子野性難馴,所以教而不善因此冇得教?喺父母唔識教自己所以唔識教仔女?如果識教,仔女唔會藉口伸訴卻做埋暴亂行為為害社會?喺教師唔識教自己所以唔識教學生?如果識教,學生唔會是非不分黑白不明卻自以為英雄嚟逞威作惡?喺示威者唔受教?如果受教,示威者1.就唔會示威;2.就唔會以訴求為名行暴徒之事;3.就唔會喺父母面上抹黑有暴徒仔女嘅污名;4.就唔會喺老師神聖工作留下污點:不單未能作育英才,反而教出一班山番鼓吹同進行暴亂;5.就唔會不顧父母養育深恩同師長栽培嘅厚望,以身試法殘害執法同胞,簡直罪大惡極。

任何人有權利提出訴求;任何人有義務喺提出訴求時唔可以傷害異見者同埋連累無辜者為原則;任何人行使自己嘅權利時,亦應該尊重異見者無辜者嘅權利;任何人履行自己義務時要包容異見者無辜者嘅義務;任何人唔可以獨斷獨行狂妄自大;任何人唔可以自私自利包藏禍心。

良性競爭喺受到世人認同嘅,先至會有互勉互攜共同成長彼此進步嘅情形出現,驗證咗體育精神。人性嘅光輝,在於互諒互讓以至升華到犧牲小我完成大我嘅情操!任何大洪流大時代必然有大衝擊,我哋身處其中,做唔到100%冷靜,亦要做到盡量自我克制!【邁步向前】,首先要確立所定嘅目標同方向無錯,更要確立唔犯法律唔傷無辜!何況暴力不但解決唔到問題,以暴易暴更會加深彼此誤會同深化問題!

最後,西風送上【點解咁串】嘅FRIGHT比大家作參考:

只要我哋確立喺啱(RIGHT),就可以無所畏懼(FRIGHT)去運用適當(FIT)嘅權利(RIGHT)嚟爭取(FIGHT)合理嘅一切!

回應 (0)
我要發表
user