講古仔

2008/04/13 10:51:40 網誌分類: 生活
13 Apr
 

開講段估呼籲市民吸毒危害健康,年青人,老年人,不要以身試法,接觸K,B,六安銅,八兩鐵.海落鷹,樹上魚...總之藏毒都可入肉!入骨.傷心,傷肺.

記者妹:七哥,你好,你好靚仔有型噃..請問...

七哥笑:當然當然,你冇機會了..有乜野問,D!請左又唔問.

記者妹:聞說未來此地有一武林盛事.可能有人會爭奪熊熊聖火.未知有何對策?

七哥: 你都幾叻女,識得為我打算..我驚都未驚過..那些藏毒份子..勾結國際

淫拳組織..想在我這個地頭搞事,緊係未死過!!!我們的掃毒組,有足夠實力,把這些毒梟一一殲滅.各位武林中人大可放心.

記者妹:你們會否像上次一樣放摧淚彈..或水砲..

七哥:正傻妹..放水砲咪..整熄晒D聖火..咁第二日,報紙又大字標題:聖火死火!!

我仲有面??你邊間館架..坐館係邊個,D咁既靚妹.同我講野!?

記者: 嘻嘻...而家搵食艱難...我都係新入行..以前做侍應既..D茶客都係亂咁吹水..慣左未改..我去問問突手先...拜拜.

記者妹:據聞武林聖火..你都想去染指一下噃..

突手:..唔得咩.?我有名你叫..突手..我愛突出雙手..但出風頭比較小一點.

記者妹:聽講你不是武林人士,上頭都冇話去染指聖火..比晒D武林中人去抓FIT...不怕招人話柄.

突手..:大丈夫做大事..不能畏首畏尾..婦人之見.話時話,記者妹妹,我都好想威威..光宗耀祖..邊個唔想..

記者妹:你做左突手,都可光宗燿祖啦.

突手:你唔知..我同人講做好呢份工..其實係好難做得好架..上去要苦笑..返落黎又要偷喊..D人有乜唔啱就搵我黎插..我只想有人為我鼓下掌..咁得唔得??唔得就唔舉囉..不舉..我不舉..你地開心啦.

記者妹:咁你唔舉,你以為有冇人爭位舉呢.?

突手:好似有幾個兄弟都想舉一舉..

記者妹:係咪舉左有機會做未來突手...

突手:你話者..唉..小妹妹..有時一樣米養百樣人..我都唔理得咁多.你知我

向來都好小理人私事..

記者妹:這個不是私事..是公事來的.

突手:哈哈..而家的年青人反應好敏捷..你有前途..努力做好呢份工.

記者妹:這裡有個長毛.最活躍..怕不怕它會搶火..

突手..:哈哈..佢搶來做乜.!!攞去燒棺材.??!!哈哈...


回應 (3)
我要發表
2008/04/14 23:41:13 回覆
提早跟你說晚安唷~
2008/04/14 23:19:51 回覆
各位早安...春天好悶...去看看沈從文的"湘西",再見周公.
2008/04/14 08:26:06 回覆

早晨

古仔有意思,呵~

user