陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

汔車股之災

2019/07/26 07:47:55 網誌分類: 經濟
26 Jul

美國公佈的經濟數字靚仔,加上歐洲央行決定不減息,令到市場擔心聯儲局可能會「褪軚」,「鷹」起上來。不過,對市場最大的拖力,還是有多家美企公布的業績不如理想,股價大挫所致。杜指昨日跌128點,收報27140點,跌幅0.5%;標普500指數跌0.5%,收市仍企穩3000點樓上;納指跑輸大市,收跌1%,報8238點。

美國商務部昨日公佈美國4月耐用品訂單增長2%,遠好過預期,美國將於今日公佈第二季GDP數字,有消息指美國可能上調今年GDP的增長預測,經濟數字理想,原本係好消息,當考慮到聯儲局可能因此會重新考慮是否需要減息,變成壞消息。

在外圍方面,歐洲央行昨日結束議息會議,決定維持利息不變,歐洲央行行長德拉吉表示,歐洲並無明顯經濟衰退的風險,但同時表示已準備好更多刺激市場的寬鬆措施。有消息指,所有的歐洲央行成員一致同意需要更多的經濟刺激措施。不過,具體點做意見紛紜。歐洲央行不減息,歐洲股市整體下滑0.8%,其中德國DAX1.3%;法國CAC指數亦跌0.5%

歐洲央行在減息方面沒有市場預期的進取,令到投資者擔心聯儲局可能會跟隨歐洲央行的做法,暫不減息。

不過,看最新的美國聯邦利率期貨交易數字,聯儲局在7月減息的機會仍是100%,只是減0.5厘的機率較上日再跌約1個百分點至21.4%

昨日有多家美企發佈差過預期的成績表,令到股價大插,比較惹人注目的是電動車製造商特斯拉(TESLA),市場已經預了特斯拉第二季會每股虧蝕40美仙,結果虧損大得多,達到每股1.12美元,而營收只有63.5億美元,亦差過預期的64.1億美元。雖然業績差勁,但特斯拉仍然重申今年仍然可以達標,表示會如期今年會銷出36萬至40萬台電動車。今年上半年特斯拉銷出15.8萬台電動車,換句話說,下半年要賣出最少20萬台才能夠達標,睇昨日股價狂插13.6%,反映投資者不太相信特斯拉的講法。

昨日另一跌得比較慘的是福特汽車,第二季每股盈利28美仙,低過預期的31美仙,期內汽車銷售營收357.6億美元,高過預期約7億美元。福特汽車表示,期內中國的銷售明顯下滑21.7%。福特汽車預計今年全年盈利為1.2美元至1.35美元,差過市場預期的1.39美元。福特汽車股價昨日大插7.5%

汽車股銷售不如預期,可能正反映中美貿易戰,中國消費者不願買美國貨的影響。

幾大科技龍頭股昨日表現亦麻麻,FAANG當中,只有Netflix連跌幾日之後反彈2.7%Facebook在週三收市後表示「預期今年第季以至2020年,基於與廣告方面將面對逆風和不確定性,收入將明顯放慢。」股價跌1.9%;亞馬遜則第二季盈利不及預期,跌1.3%。蘋果及Google 母公司Alphabet分別跌0.8%0.5%,拖累科技板塊下跌。

陸羽仁

回應 (79)
我要發表
Sparky
Sparky 2019/07/29 03:35:22 回覆
@...

我系呢度CD-R0M 已经N年,从未发言,
只想在此獲取多少股票资讯,心中有愧。


这里越来越不像股票blog, 但你系个有心人,
最最重要你系善心人,谢谢。

我会继续默默支持你。

2019/07/29 03:32:06 回覆

好奇怪,銅鑼灣都有示威者聚集、佔路;啲警察集中上環佈防、開拖,但係無乜警察嘅銅鑼灣反而太平? 有無在場銅鑼灣嘅人可以講吓?

今晚最後一段啦,而家有一種後生仔嘅心態,佢哋眼見嘅2047年,係一個佢哋認為係無望嘅未來,之前袋鼠留言提過。你同佢哋講大灣區繁榮係唔會接受,因為香港制度點有問題,但有得比較之下,佢哋都唔會接受大陸嗰套;逃犯條例修訂,係將大陸司法制度同香港開直通車。

任何有情緒困擾嘅人、尤其是年青人,你繼續睇袋鼠留言嘅話,請你先搵定好朋友、或者同路人、或志願團體嘅電話聯絡,同埋記住,四位烈士已經好夠。積極面對,各有各做。

自反送中運動開始以來,有四個年青人因為情緒困擾而輕生,原因係直接同呢場運動有關,係一種一了百了,癈事等到2047年。另一批人,你可以响連登留言版聽到,『if we burn, you burn with us』(出自電影《飢餓遊戲》)、『攬炒』、『一國一制』,都係一種唔想等呢廿八年,要一國一制就而家一鑊熟!

應該好多人,會話呢啲係癈青,害全家… 不過好多呢啲鬧癈青嘅廢中、廢老,已經鬧咗幾多年嘞,當中有幾多真係有聽過佢哋心聲、想想佢哋未來?廢中、廢老一代,由帶頭嗰個林鄭,五年前已經見過學聯代表,但係有乜嘢聽過、做過?而家仲有老董話係佢嘅教改之下嘅通識科累事,只不過又係想操控年青人思想吧,而唔係真係去明白年青人想法。

跨代斷層,既然如此,咪出現『攬炒』心態囉。

有班愛字頭,講到大灣區幾好幾繁榮,但係又要揸外國護照;佢哋後生無得揀(雖然有啲係可以出國,但愛港、想留港),咪要佢班愛字頭一同共享大灣區繁榮囉。

你睇啲後生仔,當佢哋見到癈老之中,竟然都有銀髮族支持,即刻喊晒出嚟… 真係等咗好耐

睇完呢段,你好嬲嘅話,sorry,但呢樣係袋鼠睇完啲後生仔留言之後,感受到佢哋嘅憤怒及無奈

2019/07/28 23:47:21 回覆

有無留意,回歸以後,香港好多嘢越嚟越唔跟程序?

未有林鄭急於通過逃犯條例修訂,跨過立法會議事規則(如果有一個真正獨立調查委員會,個報告話無抵觸,到時袋鼠會自膠)

呢一刻,仲有無人記得港鐵工程啲沉降,與及相關工程系數經常被搬龍門?

方便自己就依程序,唔方便就無視程序。你覺得呢?

2019/07/28 23:37:54 回覆

小貓兄,唔好本末倒置,成立獨立調查委員會嗰一刻,唔係即時去定對錯 - 呢個過程隨時攪你兩三年先至出報告;呢個係依法聽證,尋找事實真相嘅程序,呢個亦係示威者其中一個訴求,滿足晒就出師無名,就要停戰。

睇清楚自己個邏輯。

另一個邏輯問題,你咁講係咪同意另一個訴求,即時釋放所有『義士』先?

今年二月到五月,林鄭真係有心傾,一早就唔使攪咁多嘢。

自己醒下,林鄭隨咗記者招待會,講嚟講去都係三篤屁,其餘時間做緊乜?權力依然响政府度,佢哋依然出動警察行使緊執法權力,政府係有權力,拒絕或聽取民意。

====== 節錄BEGIN

小貓愛情觀 2019/07/28 21:19:54 回覆

袋鼠兄,


政府或抗爭者,誰認錯,誰下台,就可以了?誰能保證所有做錯事的人都受到應有的懲罰呢?

何況數以百億的資金在賭香港情況會更壞,相對而言,拿出數億令雙方繼續升級也只是大户賺取數以十億利潤的營運成本而已。

現在已不是再追究誰對誰錯的階段了,誰失職,誰要被負責,誰應該被捕,相對發展成戰爭的風險而言,已不重要。現在對香港人而言最需要的是和平,停戰。

………

==== 節錄END

楊據祥
楊據祥 2019/07/28 23:03:22 回覆

年輕時睇無間道,覺得故事虛構但特別,編劇有創意。

原來-切都是出於年輕無知,無間道警察-直都在現實中上演,祇是在甚麼時候需要出動甚麼牌子!依牌面看,無間警已接管了大部份主要部門,至於特首及-哥,真不知是無知還是無間了!

animal666
animal666 2019/07/28 22:43:44 回覆

殺過人嘅人...係好難過返正常人嘅生活...

2028...

SIGH...

2019/07/28 22:36:05 回覆
@無間警賊...

無間警賊,

可能小貓兄認為乜野事都可以拖拖下就過關,可能小貓兄係林鄭既軍師, 可能林鄭係小貓兄既偶像…

SIGH...

animal666
animal666 2019/07/28 22:27:19 回覆

RE

//

k-i

k-i 2019/07/28 14:27:01 回覆

感謝香港警察守護香港。

//

我...我...我...唔同意...

DLLMCFH...

2028...

SIGH...

無間警賊
無間警賊 2019/07/28 22:26:34 回覆
@...

絕大部份香港人先輩由中國内陸走難來港,全賴堅持信念,才能有今日繁榮,創建出今日成果。

法治是香港繁榮的根石,根石不能移除,否則香港受損的遠不只是閣下所列的,所以必須成立獨立調查委員員,還警隊—個公道,犯法冒犯警隊之事,豈能不了了之…拖字訣能使犯罪者由犯罪變清白,香港豈非變犯罪者天堂?

警隊是清白的,沒有無間道,不是警賊自圓其說,所以我堅持成立獨立調查委員會,由有公信力人士,還警隊-個清白,使冒犯警隊者汗顏!

路人丁
路人丁 2019/07/28 22:00:05 回覆
@...

你的觀點像六四事件, 人民覺要領導人下台解決不到問或死者復生, 而當什麼都都沒發生過。努力賺錢

2019/07/28 21:19:54 回覆

袋鼠兄,


政府或抗爭者,誰認錯,誰下台,就可以了?誰能保證所有做錯事的人都受到應有的懲罰呢?

何況數以百億的資金在賭香港情況會更壞,相對而言,拿出數億令雙方繼續升級也只是大户賺取數以十億利潤的營運成本而已。

現在已不是再追究誰對誰錯的階段了,誰失職,誰要被負責,誰應該被捕,相對發展成戰爭的風險而言,已不重要。現在對香港人而言最需要的是和平,停戰。

現階段衝突還未開始直接死人。市民仍有工作收入。

雖然最壞情況,先是旅遊零售,再到服務業,連教師,醫護界都開始出唔到糧時,自然會停。不然也不用星期六日及假期才出事。没有燃料,火自然會熄。

一戰,二戰死幾千萬人都會停。香港這次算什麼?迟早會停,只是代價多少。

上一次港股低位和新高就是佔領及之後半年。

但到時,香港人到底得到什麼呢?公義得到伸張嗎?證明誰對誰錯嗎?

最有可能的結果只是,香港人成為用完即棄的棋子而已。

animal666
animal666 2019/07/28 20:12:40 回覆

RE

//

大笨袋鼠

大笨袋鼠 2019/07/28 17:59:46 回覆
@小貓愛情觀...

簡單一句,成立獨立調查委員會,還警察一個公道,好唔好?點解政府唔做?

//

其實林鄭個老公係國產凌凌漆...

2028...

SIGH...

2019/07/28 19:09:28 回覆

林鄭會唔會係台獨份子派港潛伏多年既臥底呢…

SIGH...

2019/07/28 18:54:54 回覆

林鄭好似賭輪盤,不斷買紅,每星期輸一鋪,就下星一鋪double上,期待一鋪翻身。

點知暫時鋪鋪開黑;就算下鋪俾佢開紅贏咗,其實一早輸晒

二五警賊
二五警賊 2019/07/28 18:25:15 回覆

我們警賊很遺憾特首仍未出來譴責昨晚元朗暴動事件,我們要譴責特首反應遲鈍。

2019/07/28 18:14:57 回覆

(教精啲五毛)

假如你係醒少少,會反駁話,示威者都唔信政府可以有幾獨立,去成立獨立調查委員會。

唔信政府嘅香港人,似乎都仲相信普通法中,大多數現任或退休大法官。

不過政府鴕鳥政策,將錯失時機

2019/07/28 17:59:46 回覆
@...

簡單一句,成立獨立調查委員會,還警察一個公道,好唔好?點解政府唔做?

唔單止邊個打第一拳都去查,同你每單暴力事件都查清楚,點解政府唔做?

6月9日100萬人上街,只要林鄭肯講一句撤回(甚至只係『暫緩』),歷史軌跡已經唔同晒。

2019/07/28 17:49:23 回覆

『認錯辭行會等同確認虛砌指控』,呢樣同五大訴求有乜關係?

未聽過五大訴求要辭行會。

2019/07/28 17:40:11 回覆
@包...

林鄭有無親身去慰問前線警員?

2019/07/28 17:56:46 回覆

譴責—切非必要暴力是理所當然的,這點亦是我們的特首現時唯-的職能!

問題是,面對傷殘了的政府,對人民訴求聽不到,對警察過度使用暴力看不見,對記者提問答不出!政府,彷彿已壽終正寢了!

面對病危政府,人民可以做的,除了大聲-點、用力—點呼喊瀕臨死亡政府,還可以做什麼呢? {#iconb_218}

SIGH...

2019/07/28 14:40:30 回覆

希望香港政府快点回应示威者的诉求。如有岀卖港人利益、和没有能力管治香港就快点辞职、令香港回复正常

包
2019/07/28 14:27:01 回覆

感謝香港警察守護香港。

2019/07/28 14:08:07 回覆

不赞成所有暴力行为、声讨一切暴力、包括语言暴力:何君尧说的杀无赦

2019/07/28 13:28:35 回覆

雖然21号元朗打人的不是黑衫,雖然放摧淚彈的不是黑衫,雖然黑衫没有开槍。

但是誰開始使用暴力呢?是誰開始第一拳呢?是誰破壞了和平?是誰強逼沒有参加抗爭的市民一起承擔代價呢?

我是聽過很多支持黑衫者說"我們為香港人付出那麼多,你們承擔一些代價很合理"。

但希望政府能阻止黑衫暴行為的市民呢?他們不支持黑衫,但黑衫強制他們付代價,就是掠奪,是強盗,是侵略了吧?對嗎?

21号明顯是黑衫有組織性地去元朗車站約戰白衫的吧?

結果"戰爭受害最大的是平民百姓" 同日黑衫中聯辦已動用"自製燃燒彈“了,知道這已是戰爭用具了嗎?當年二戰蘇聯和德國戰場上首先發明的(當年是用伏特加)。

現在戰事一再升級,是誰的錯?是政府,警方?肯定是。但黑衫作為主動動用武力(出擊),甚至也是主動提升武力等级的一方,也一定有錯,合理吧?

戰爭,受害最大的不是交戰雙方,而是無辜平民。

美國二戰用核武殺了兩個城市十萬計的老人小孩,是錯了。但為什麼?有必要嗎?

敘利亞死傷的難民,老人小孩,海灘上伏屍的小男孩是誰的責任呢?

香港人非要到了那一天才後悔嗎?

主內的弟兄姐妹啊:

“你們施行審判,不可行不義;不可偏護窮人,也不可重看有勢力的人,只要按著公義審判你的鄰舍。不可在民中往來搬弄是非,也不可與鄰舍為敵,置之於死。我是耶和華。”利十九:15-16

animal666
animal666 2019/07/28 10:14:18 回覆

Suggestion...

篩選就嚟壓力爆煲嘅警員...

畀佢哋加入畜龍...

盡情去發洩...

2028...

SIGH...

2019/07/28 02:17:43 回覆

不如寫返一個林鄭人肉錄音機app,可以選擇『譴責』聲帶(使用前用家要填寫警民衝突地點及日期)、『壽終正寢』及英文『dead』同義詞**。,唔同形式道歉(有滾軸俾使用者,可以自選由『敖漫寸』去到『扮真承』唔同聲語),『connect mode』(即時更新及統計黃藍雙方,報事貼加身份証明文件上載圖),諸如此類,叫記者自己下載,連見記者招待會都可以慳番;不過林鄭會唔會由冷氣開放嘅禮賓府為app作定期更新,不得而知。

 **十一黃金週,附送期間限定特典DLC:『689語言偽術大典』;至於個DLC下載code ,請各位向速龍小隊查詢(基本上係委任證冧巴)

推動香港創新科技,CONNECT {#iconb_282}

2019/07/27 22:59:38 回覆

每次遊行活動發生警民衡衝突,主要傳媒都是走在遊行者的-方,為甚麼呢?警察是保護市民的,站在警察的-方不是較安全嗎?  何解警方要驅趕記者,甚或對記者動用武力,是怕記者報導真相嗎? 為何警犬怕傳媒報導真相? 真相是不可告人的嗎?

反觀遊行者希望傳媒道出真相,把真相公之於世!

到底香港現在出現的,是暴徒,還是暴政呢?

過了今晚,三七又會再-次在鏡頭前譴責示威者,再次表演暴政暴力式譴責了…

願天祐香港

SIGH...

2019/07/27 20:34:40 回覆

之前留言有話『屈穎妍說,《逃犯修例》有99張紙咁長,很多人只睇到「逃犯條例」就胡亂想像和發揮,這個講法真的沒錯。搞到連阿婆都驚無端端被拉上大陸,要走上街抗議。』

大公報同自由黨割蓆?

田北俊同佢啲黨友,應該睇晒成個草案啦啩?又聽吓佢點講。

本片版權為SocREC社會記錄協會擁有,傳媒借用請標註出處

2019/07/27 20:23:39 回覆

北韓强烈譴責香港遊行人士,金正恩公然評論他國內部事務,真係k-i k-i k-i 笑死人了…

SIGH...

2019/07/27 20:23:48 回覆

銅鑼灣書店有件去咗台灣,湊唔夠五雙,就派你死上去湊夠數,夠 笑死人 啦 {#icons_dog10}

2019/07/27 19:58:15 回覆

伟大领袖以前的工作、生活、结过多少次婚、和资历也不让全世界人知和了解、这就是民主自由、法治的香港不同之处。

笑死人
笑死人 2019/07/27 18:58:15 回覆
@...

哈哈!

我唔知有銅鑼灣書店,我平時去三联同埋商務多,小書店售賣反共禁書死有餘辜,死十個,當五雙。

二五警賊
二五警賊 2019/07/27 17:51:27 回覆
@笑死人...

笑死人,多謝你支持,大家對我們有太多誤解,我們不是黑警,我們可以在光天白日之下隨意打人,不用向任何人交代,我們支持白衣壯士亂棍打人,雖然我們很多時會請黑幫協助處理秩序,但我們是白警,是白出人工的警賊!

看你的邏輯思維,絕對適合加入我們警賊這個大家庭!

2019/07/27 14:00:02 回覆

試行緊啦,連銅鑼灣書店都唔識?

四季酒店肖建華,識唔識呀?

搵個高質素啲嚟啦

不過高質素嘅,就唔係賺五毛,直接同大公、環時收稿費 {#icons_cat9}

2019/07/27 13:59:05 回覆

低层次的人、请不要为拗颈而争辨、这样的素质、怎么岀大场面?

笑死人
笑死人 2019/07/27 13:47:32 回覆
@...

哈哈!

如果大陸同警察好似你哋講得咁黑,早就拉你呢啲畜生返大陸受審啦,駛Q逃犯條例咩!

二五警賊
二五警賊 2019/07/27 13:21:58 回覆
@包...

K-i , 多謝你的支持,我們警隊需要像你這樣的人加入,不需太高學歷,讀毅進就可以,薪高糧準,上班可以隨時打人講粗口,唔喜歡可以唔執勤!

如打人講粗口和黑道中人打交道是你的嗜好,加入警隊會是你不二之選!

2019/07/27 13:07:53 回覆

睇清楚,係有無見前線警察,唔係林志偉呢啲代表。傳聞新城市廣場衝突之後,盧偉聰去探訪受傷前線,俾人x爆。林鄭有無去過一次?

2019/07/27 13:00:30 回覆

K-i,提一提袋鼠,林鄭除咗每星期錄音式講,反暴、撐警,每次警民衝突,佢成個星期有邊一日親身去同前線警察見面?

問多次,林鄭幾時有親身去慰問前線警員?

唔好咁扒街話,呢啲門面功夫唔使做,或者背後做咗唔使講,林鄭究竟係咪同警察同一條陣線,呢種先至係公開表態。

枉你有啲友仔,响三十幾度天氣之下,唔收錢都出街撐警,林鄭就冷氣房中口講撐警,實質當前線警察係用完即棄嘅政治擋箭牌

包
2019/07/27 12:39:13 回覆

支持香港警察。

2019/07/27 11:46:28 回覆

我地港人坚决拥护一国2制、高度自治、民主自由的香港是国际大都会、和金融中心、世界历史潮流是进步的、各国普遍走资本主义民主自由、法治。而不是追求倒退

2019/07/27 11:37:23 回覆
@...

仮·獸人bros,人哋姓屈嗰個,同大公報收稿費。呢條女擺明當建制黨派啲大佬講嘢無到

唔講泛民啲律師黨,就講自由黨榮譽主席田北俊,假假哋都係建制陣營,成個修訂草案睇晒,講咗因為大陸嘅「幫忙文化」,商界對修訂可能被送上大陸而擔心;但係嗰啲五毛柒、或者啲同温層深藍,連自己友啲講道理嘢唔會聽囉

出緊街,今晚俾條link

笑死人
笑死人 2019/07/27 11:21:22 回覆
@...

到時你不用坐舢舨或洗頭艇,可以光明正大返国内受審,應該很高興才对!

2019/07/27 10:25:52 回覆
@...

@笑九死人、我叫香港人团结、说逃犯条例吾清晰、和咨询不足、这个有错?、林郑也认错了、也说寿终正寝了、香港有你这些质素的人、是香港的不幸、只会扣帽子、不同意见就是港独?

2019/07/27 09:43:59 回覆

袋鼠,週末愉快! {#iconb_25}

2019/07/27 09:40:01 回覆

2019-07-26

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

27,192.45 +51.47 (+0.19%)

前收市價 27,141.00
開市 27,166.00
成交量 243,198,930
今日波幅 27,131.10 - 27,213.70
52 週波幅 21,712.53 - 27,398.68
平均成交量 268,003,968
2019/07/27 10:29:08 回覆
@笑死人...

屈穎妍?何許人也?跟你—樣,打手-名,只係人地比你多左少少名氣,人家肯定有錢收,而你,我就唔肯定了。但你唔係當左屈某人係權威人士下?

未有條例已經可以用洗頭艇載你返去,幫你拍認罪片,叫你寫悔過書,條例通過,有乜做唔出呢?

其實你會唔會就係由屈某化身呢… {#iconb_61}

SIGH...

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。