Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

麥徑深「導」遊 走遍萬宜奇觀

2019/08/17 04:12:16 網誌分類: 生活
17 Aug
          香港首條長途遠足徑——麥理浩徑今年踏入四十周年,漁農自然護理署喺今年九月至十二月舉辦一系列慶祝活動畀公眾參與,當中包括麥徑深「導」遊,由專家帶領大家走畢麥理浩徑唔同路段,體驗不一樣嘅山徑風光,費用全免,熱愛大自然嘅Kelly梗係唔會錯過啦!

          麥徑深「導」遊嘅第一波嘅主題係遊•萬宜——麥徑第一段,將於今年九月七日舉行。萬宜水庫東壩係近距離欣賞世界級六角形岩柱嘅最佳地點,亦可了解到萬宜水庫修建歷史。走到步道盡處,經過一條木橋步道,就可近距離感受到海浪侵蝕岩岸嘅威力!

          遊•萬宜——麥徑第一段已經開始接受報名,而其他路段主題包括,訪•西灣、尋•戰時遺跡(獅子山),仲有遇•彌猴等亦會於稍後時間接受報名,有與趣嘅朋友就快啲登入網頁https://www.natureintouch.gov.hk/outdoor了解詳情同報名啦!

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user