Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

F11老香港攝影展 緬懷六十年代最美港口

2019/10/11 04:12:33 網誌分類: 生活
11 Oct
          香港發展步伐快得驚人,只有相片留下老香港嘅面貌。Kelly近日去F11攝影博物館,就係想緬懷香港昔日嘅光景,博物館正舉辦 《HONG KONG the way it was》 展覽, 展出多張由二十世紀其中一位最具影響力的荷蘭攝影師埃德·凡·德·埃爾斯肯(Ed van der Elsken) 於五九和六○年在香港的街頭攝影照片,拍攝手法直接而前衛,記錄咗香港一個時代。

          埃爾斯肯捕捉咗當時香港城市景觀同社會人生百態,反映消失在時代洪流嘅生活細節及建築物,其中一幅相令Kelly印象非常深刻,有一位老人被兩位年輕女子攙扶上人力車,一位年輕女子長衫端莊,衣領高挺,相信是富貴人家。佢仲形容香港係佢喺世上見過「最美麗的港口城市」,Kelly好贊同,希望大家愛護呢個家。

        Kelly Chu

        
■外籍攝影師捕捉咗當時香港城市景觀同社會人生百態。p/  
 ■外籍攝影師捕捉咗當時香港城市景觀同社會人生百態。

   

  
■F11攝影博物館正舉辦 《HONG KONG the way it was》 展覽。p/  
 ■F11攝影博物館正舉辦 《HONG KONG the way it was》 展覽。

   

回應 (0)
我要發表
user