醫美常見嘅去眼袋方法|健麗醫美

2019/10/22 15:01:37 網誌分類: 生活
22 Oct

依家嘅人忙於工作,經常熬夜加班,面對電腦不知疲倦嘅不規律生活,令好多朋友都產生好嚴重嘅眼袋、厚厚嘅黑眼圈,比人印象就係唔夠精神,無活力。但係市面上形形色色嘅去眼袋化妝品、按摩棒貌似效果都唔多好,今日,等我地一起來全面解析點樣通過醫美手段去除煩人嘅眼袋。

 

  什麼是眼袋

隨著年齡嘅增長同埋地球引力嘅持續作用,下瞼嘅皮膚鬆弛,眶隔膜支持力下降並隨之脫垂,以及眼輪匝肌嘅張力下降,則係眶下緣上方形成袋狀膨大,並且頰瞼溝加深,呢個就是所謂嘅眼袋。

眼袋成因

1、眼下脂肪過多;

2、皮膚,眼輪匝肌,筋膜鬆弛;

3、眼下皮膚鬆弛;

4、臉頰脂肪萎縮位移。

 

  去眼袋嘅方法

1、鐳射去眼袋

鐳射去眼袋係較為先進嘅去眼袋方法,其優勢係利用鐳射來代替傳統嘅治療手段,都可以取得唔錯嘅效果。由於鐳射係切割組織嘅同時又有凝血,止血嘅功能,所以治療過程幾乎“無血”或出血少,所以鐳射去眼袋組織損傷小,但系維持時間少,一般只可以堅持一兩年

2、傳統去眼袋

眼袋會隨著年齡嘅增長而日漸明顯,呢個時候只有通過整形美容外科將眼眶隔膜內膨出嘅脂肪去除,先可以重新穩翻平滑嘅下眼皮。傳統嘅去眼袋有經皮膚切口入路(外切法)和經結膜切口入路(無痕)兩大類,但系哩種技術嘅缺點就系風險比較大,容易留嘚創傷口。

3、健麗唔不開刀去眼袋

借助專業嘅儀器,在下瞼結膜內定點定位做細小微孔,並在微孔處沿著眼輪匝肌與眶隔筋膜之間定位建立微小通道,直達膨達脂肪層,結合獨有嘅專業儀器,直接針對眶隔脂肪進行更精准、更均衡、更平整地去除眶隔筋膜內膨出嘅多餘脂肪。

技術優點:時間短(約20分鐘左右),0創傷,唔開刀,恢復時間短,隔日就可以正常上班。

其實去眼袋嘅方法各有優點,而且效果還是比較好嘅,關鍵就是選擇一家靠譜嘅醫美機構。所以,小編就向大家推薦一家比較靠譜嘅醫美機構——香港健麗國際醫學美容機構。 健麗成立於1995年,總部位於香港,經過20餘年嘅發展,以雄厚實力和精湛技術得到了數十萬求美者好評。在重點項目——去眼袋方面取得非常亮麗嘅佳績。健麗醫療美容主要開展不開刀去眼袋,由於其治療過程中無需在眼部開刀,所以整個過程安全放心,基於技術上嘅獨創性和先進性。

 

 

香港健麗國際醫學美容集團官方網址☞:http://kinlybeauty.hk/

免費體驗☞:http://wap.kinlybeauty.hk/

【Hong Kong】: +61 438 875 258

【Melbourne】 M:0431 085 063;S:0299 048 554

Facebook:@健麗國際醫療美容集團 https://www.facebook.com/kinlybeauty/

店鋪地址: 1、佐敦:九龍彌敦道335號高怡醫務中心8樓全層

2、銅鑼灣:怡和街28-34號恒生銅鑼灣大廈18樓全層

回應 (0)
我要發表
user