在健麗去眼袋後要多久才能恢復

2019/10/22 14:20:00 網誌分類: 生活
22 Oct

有咗眼袋,變個都想即刻解決佢,但係好多人都會有一個顧慮,那就是擔心恢複時間太長。如果兩三日就能恢複嘅話,平時週末休息就可以將眼袋去掉,如果係7日之內可以恢複嘅話,就可以利用年假或者春節假期就能搞定。但係仲有唔少愛美人士擔心,如果恢複時間太長,面上頂著去眼袋嘅切口或淤青去上班就好尷尬了。

 

  想要知道去眼袋的恢複時間到底要多久?等小編偷偷話你知啦。去眼袋治療後嘅恢複時間係同去眼袋的方法密切相關,外切去眼袋和內切去眼袋效果雖然比較好,但係風險都比較大,恢復時間比唔開刀去眼袋時間長。

唔信?就俾你地睇下小編整理嘅恢複時間對比

外切去眼袋

手術切口在下瞼睫毛下緣,切口約20-30mm,針對不同成因進行對眶隔多餘脂肪的去除、眼輪匝肌收緊以及多餘皮膚的去除。

外切去眼袋原理

眼袋的類型

  外切去眼袋手術後5~7天拆線,一般1-3個月才能完全康複,不過由於切口較隱蔽,不易被發現。

內切去眼袋

在眼睛的結膜面做切口,切口約20-30mm,將眶內脂肪部分切除。

內切去眼袋原理

外切去眼袋

  內切眼袋手術一般需要7-14天的時間來消腫恢複,不過由於切口較隱蔽,不易被發現。

健麗唔開刀去眼袋

借助專業的儀器,在下瞼結膜內定點定位做細小微孔,並在微孔處沿著眼輪匝肌與眶隔筋膜之間定位建立微小通道,直達膨達脂肪層,結合獨有的專業儀器,直接針對眶隔脂肪進行更精准、更均衡、更平整地去除眶隔筋膜內膨出的多餘脂肪。

健麗去眼袋原理

去眼袋技術原理

  整個療程20分鍾左右,一般當天即可恢複,第二天既可以正常上班,無創傷、恢複時間短、術後無痕的優點。

所以,如果大家想要將眼袋去除呢,小編都係推薦選擇健麗嘅唔不開刀去眼袋技術比較好,因為佢嘅恢復時間同治療時間都比較短,平時週末都可以過來做治療,要比其他方法要方便得多!

 

香港健麗國際醫學美容集團官方網址☞:http://kinlybeauty.hk/?官網

免費體驗☞:http://wap.kinlybeauty.hk/? 官網

【Hong Kong】: +61 438 875 258

【Melbourne】 M:0431 085 063;S:0299 048 554

Facebook:@健麗國際醫療美容集團 https://www.facebook.com/kinlybeauty/?官網

店鋪地址: 1、佐敦:九龍彌敦道335號高怡醫務中心8樓全層

2、銅鑼灣:怡和街28-34號恒生銅鑼灣大廈18樓全層

回應 (0)
我要發表
user