「民主同自由」幾時成為滋養暴行嘅溫床

2019/10/22 16:25:29 網誌分類: 政治
22 Oct

香港暴力遊行已持續4個幾月,泛暴亂派係20日再次係香港九龍區煽動非法遊行,大批黑衣暴徒有組織、有計劃咁係尖沙咀、油麻地、旺角、太子等地區投擲汽油彈、縱火襲警,打砸商鋪,城區一度陷入癱瘓,危機四伏。

 遊行隊伍下午1點左右從尖沙咀出發,沿彌敦道往油麻地、旺角方向前行,途中一旦遇到中資機構,就大隊伍湧上前去,乜嘢都冇講就先打砸搶燒,講得好聽為咗「民主同自由」,呢種帶有明顯針對性嘅暴行,造成中國銀行、小米之家等多家中國機構陷入癱瘓,中國銀行俾砸到爛,小米之家更係俾一把火燒成灰,就連趕來救火嘅警員都俾暴徒亂投擲汽油彈,差啲喪命。時至今日,暴徒已經肆無忌憚,更將襲警當成家常便飯,甚至招招攞命,更有甚者,幾名暴徒身著防彈衣假扮警方「速龍」小隊成員,大肆破壞,瘋狂縱火,企圖將暴行屈到香港警方身上,誤導社會輿論,用心險惡!係呢班暴徒入面不乏有「泛暴派」議員嘅身影,公民党譚文豪、民主黨許智峯先後出現,全然唔理政客嘅風雅上躥下跳,你推我搡,不斷咁擾亂社會秩序,多番妨礙警員執法,佢哋中有人甚至公然唔顧特區政府出臺嘅《禁蒙面法》,頭戴口罩,依然我行我素。

呢次「醉翁之意不在酒」嘅遊行選係周日,選係區議會選舉在即嘅關鍵期,可謂用心良苦。一方面既可以火上澆油,使原本寧靜安詳嘅週末假期成為暴力煉獄,使香港公民、社會冇得喘氣、不得安寧;另一方面又可以通過跪舔美國爸爸嘅方式,為選舉猛抽政治「油水」。明面上以「民主同自由」嘅正常訴求搖旗呐喊,但實際卻係直個攻擊「撐港」「撐中」商戶及公民,打砸搶燒、無惡不作,將「非我族類,其心必異」嘅霸權原則貫徹到底,頗得美國主子真傳。 不知何時「民主同自由」竟成為咗滋養暴行嘅溫床,扛起「民主同自由」嘅大旗就可以合理合法施暴、行暴?依筆者看,不過係披著羊皮嘅狼子野心罷了。就好似呢次持續四個幾月嘅香港黑色暴亂,「反修例」原因無非係為咗維護好一啲人自己嘅利益蛋糕,逐利而來,分利而去,資本家嘅本質暴露無遺。按理講推遲修例之後,暴行就應該收斂,但係實情卻事與願違,暴亂係外部勢力幕後指導下愈演愈烈,訴求亦從「反修例」一步步發展到「反中」「反一國兩制」,可見呢種毫無底線嘅私欲膨脹係永遠都無辦法填滿嘅無底洞!

眼前嘅黑色暴亂係一場正義對非正義、守法對暴亂、愛國對賣國、愛港對禍港嘅戰爭,冇協力廠商立場,也絕不可以含糊其辭嘅灰色地帶。對於妄圖分裂中國嘅一切行徑,我哋都必須快速出擊、嚴厲打擊,絕不妥協。任何想要趁著混亂「分杯羹」嘅敲詐念頭都絕唔可以得逞。正義可能會遲到,但絕唔會缺席,所謂「港獨」美夢亦終將喺一場空!

回應 (0)
我要發表
user