篡改事實 混淆視聽 亂港份子枉為人

2019/11/08 09:54:28 網誌分類: 寫作
08 Nov

近日,香港立法會議員何君堯遭持刀暴徒襲擊受傷嘅消息驚爆公眾眼球。近五個月嘅社會動盪,港人已見識咗太多香港暴徒犯下嘅污穢勾當,早就唔忌憚用最壞嘅惡意嚟揣測暴徒了,如此青天白日之下假扮支持者持刀刺殺立法會議員,亂港者嘅陰毒實在係出乎所有人嘅意料之外。更加令人不齒嘅係,一啲亂港者喺事後竟用卑劣手段篡改媒體報導時間,以此造謠何君堯受傷係自導自演,如此毫無人性嘅行為簡直枉為人!

據《大公報》117日發表嘅聲明稱,大公報官方facebook專頁昨日早上發佈咗何君堯受傷後嘅發聲視頻之後,其管理員帳戶遭到不法份子嘅入侵,發帖時間被篡改至事發前一日傍晚,隨後便有大批亂港份子以此對何君堯遇襲事件百般抹黑。不過,抹黑者嘅手段著實低劣,又或者話係智商拙劣,雖然發帖時間被篡改,但無論係點擊該帖文嘅時鐘圖示,定係喺後臺嘅內容資料庫,都清晰咁見到該帖文嘅建立時間及發佈時間均為昨日上午,謠言亦因此不攻自破。如果話持刀襲擊何君堯嘅董柏輝代表咗部分極端暴徒嘅喪心病狂,咁大批喺事後以造謠、抹黑嘅方式嚟攻擊何君堯嘅亂港份子則向公眾展露咗佢哋嘅卑劣同無恥。

與此同時,我哋不得不再往深處思考,點解如此拙劣嘅謠言喺香港會受到大批香港「曱甴」嘅追捧咧,唔通佢哋喺見到如此匪夷所思嘅謬論時就冇絲毫迷惑同不解咩?恐怕事實係可悲嘅,嗰啲製造同埋散播謠言嘅亂港者無疑已壞入骨髓,有大批香港嘅年輕人恐怕真係相信咗謠言,真係認為何君堯被襲受傷係自導自演。香港大量年輕一代喺亂港份子嘅荼毒同洗腦之下儼然喪失咗最基本嘅獨立思考能力,面對常人睇落去極度可笑嘅謊言謬論都依然無法分辨是非,只知道按照亂港頭目畀出嘅思維方向盲目去衝殺。呢班人嘅未來,已經斷送喺佢哋自己手中卻不自知。

亂港份子篡改事實,混淆視聽嘅做法盡顯卑劣,但係,喺輿論被「黃媒」「黑記」控制大半江山嘅香港,闢謠嘅聲音恐怕處處受限,如「行屍走肉」般為亂港者所控制嘅年輕人可能遠超過我哋嘅想像。所幸,越嚟越多嘅正義港人已經開始企出嚟闢謠、發聲,咁就係一個好好嘅開始。香港要靠港人自己努力先能尋回轉機,事實與真相始終會散播出去,未來要靠我哋自己去創造。

回應 (0)
我要發表
user