Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

港珠澳大橋設計獲英工程學獎

2019/11/14 04:12:16 網誌分類: 生活
14 Nov
          港珠澳大橋香港段工程項目,包括港珠澳大橋香港連接路及香港口岸,前日就獲頒英國土木工程師學會2019年度People's Choice Award,以表揚其卓越嘅項目管理,同對提升區域運輸網絡嘅貢獻。Kelly收到風,呢個喺首次有香港嘅大型基建工程項目,獲得呢個殊榮。

          路政署主要工程管理處處長(專責事務)黃劍波話:「獎項肯定曾經參與依項工程成就嘅所有成員,佢哋所付出嘅艱苦努力同堅毅。」

          Kelly在大橋通車不久,就搭車經港珠澳大橋到珠海玩,離境果陣,見到香港口岸嘅旅檢大樓樓頂係波浪形設計,好似延綿起伏嘅波浪,而且,天幕用樹形嘅結構支柱承托,增加出入境大堂空間感。而大樓設計可以大量採集天然光,達致環保節能嘅目的。Kelly希望,香港嘅工程師,能夠設計更多精采嘅設計,展現港人創意!

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user