雙眼皮誤區你知幾多

2019/12/10 15:34:09 網誌分類: 生活
10 Dec

  隨住網路信息嘅發達,好多人通過上網google就可以了解到雙眼皮嘅知識,但係依家各種各樣嘅信息鋪天蓋地,而且都唔係專業嘅,特別容易產生誤區。



  誤區一 做雙眼皮好簡單



  好多人以為做雙眼皮就喺係眼皮上劃一刀嘅,簡單好操作。其實唔係嘅,眼睛係有兩只,咁就涉及到左右對稱性,而人體並唔係左右完全對稱嘅,因此對稱性對專家嚟講係巨大嘅挑戰。眼睛要求靈動,既要求靜態美,更要求動態美,做雙眼皮必須滿足動態審美上嘅改善,呢個難度自然上升唔止一個level。總結:做雙眼皮唔好求其,要認真對待,謹慎選擇做雙眼皮嘅機構同埋專家。

  誤區二 雙眼皮做寬眼睛就會更大

  明星、model、網紅等有上鏡嘅需求,可能會選擇“歐式大雙”,但係對於普通人嚟講,揀翻適合自己面部整體特征嘅雙眼皮更重要。雙眼皮做寬眼睛並唔會變大,適當嘅寬度可以令雙眼皮自然,眼睛大小問題主要都係睇黑眼珠嘅暴露度。而唔係睇雙眼皮嘅寬度,太寬嘅雙眼皮唔單止唔會令眼睛變大,仲會顯得好誇張,唔自然。

  誤區三 拿人地嘅相話我要咁樣嘅眼睛

  相信好多專家都遇到唔少咁樣嘅情況,一個客人拿住明星嘅相嚟話,要做成一樣嘅眼睛。要講明嘅係每個人嘅基礎唔一樣,整體條件、面部條件、眼部條件都唔一樣,要根據自身嘅特點選擇適合自己嘅。每個人嘅美都是唔一樣嘅,啱人地嘅東西不一定啱你。

  誤區四 腫泡眼都可以去脂肪



  腫泡眼唔單止係由眶膈脂肪膨出引起嘅,都有可能係因為上瞼皮膚組織肥厚引起。眶膈脂肪是正常存在嘅,沒咗佢就唔掂,少咗我們嘅眼窩會出現凹陷;多咗容易形成腫泡眼和眼袋。做雙眼皮去不去脂肪,去多少,要根據每個人自身嘅特點。

  誤區五 做雙眼皮好痛

  打麻藥嘅時候會有些少疼痛感,不會好疼,打麻藥用嘅是小針頭,呢種打麻藥嘅疼痛是可以接受嘅。

  誤區六 切口越細越好

  做雙眼皮有好多種方法,例如埋線法、韓式三點法和全切法。好多人以為切口細或者無切口嘅雙眼皮係最佳選擇,其實呢個都係一種誤解。每一種手術方式各有適合人群。具體適合邊一種手術方式,要相信專家嘅專業判斷。

  所以,做雙眼皮一定唔可以求其,唔好因為貪小便宜而去D無保障嘅醫美機構度做,要穩有保障嘅醫美機構做!小編就向大家推薦一間有保障嘅醫美機構啦!香港美詩沁國際醫學美容集团专注眼部微整形24年,專家團隊經驗豐富,30余萬真實用家親身體驗,效果值得信賴!

 

回應 (0)
我要發表
user