黑暴橫行香港難安,法治彰顯正義必勝

2020/01/01 12:13:31 網誌分類: 生活
01 Jan

連日來,黑衣魔持續肆虐香港。29日,暴徒再次到中環愛丁堡廣場集會,為避免大會堂外國旗被拆落嘅事件再次發生,廣場外兩支旗杆均加設兩把鐵鎖,「鐵將軍」鎖住嘅唔單止係旗杆,更係亂港暴徒嘅愛國意識同法治意識!反修例動亂持續半年來,國旗、國徽遭遇幾次焚毀、踩踏、塗鴉、侮辱、拋落海,而始作俑者都只係被判處社會服務就草草了事,《國旗及國徽條例》成咗擺設,法治公義亦挨踩係腳下,為暴徒後續肆無忌憚咁毀損國旗國徽樹落咗效仿嘅先例!法治不彰,何以震懾?年末歲尾,返轉頭睇,黑色暴力嘅連環效應何止係咁?

助長黑惡勢力!日前,大埔超級城商場「星泰真味」餐廳因有員工同暴徒發生爭執,遭黑衣暴徒掟汽油彈縱火焚燒,真實上演咗一出「逆我者亡」;平安夜耶誕節期間,亦有暴徒借示威遊行打砸商鋪、小吃店,恐嚇商家業主,目的就係形成寒蟬效應,使持唔同意見嘅商戶向暴力屈服;更有甚者搞起所謂「黃色經濟圈保護」,要求「黃店」必須張貼暴徒文宣「連儂牆」、店內不停播放「港獨」歌曲、俾暴徒免費提供「飯券」「交通卡」,先可以免於挨「裝修」,同收保護費嘅黑社會根本無二!唔撐黃就燒,唔挺暴就砸,當昵啲舊社會毒瘤再次被攞上檯面,難道唔係法治嘅倒退乜?

滋生暴恐活動!12月20日晚,香港大埔翠屏商場附近發生開槍案,警方拘捕1名嫌犯男子,並係翠屏花園一處房屋內檢獲一支長距離步槍、一支手槍同200幾發子彈。12月以來,香港警方已破獲三宗涉及真槍實彈同炸彈嘅案件,如果槍支同炸彈係鬧市區炸響,又將造成乜嘢嚴重後果?警方26日係社交平臺發佈警示——「槍,已經進入社區」,提醒市民警惕危險。槍支、彈藥、炸彈頻現,昵啲明顯嘅恐怖主義標誌係香港出現,已經昭示住香港正淪為暴恐前沿!亂港暴徒目無法紀,手段兇殘,昵個唔通唔係對香港法治赤裸裸嘅挑釁同踐踏乜?

摧毀守法意識!12月29日,香港再次發生惡性搶劫罪案,一名男子竟係光天化日下公然進入酒店客房,對內地女旅客實施毆打、搶劫;同日淩晨,警員截獲五名年僅13、14歲嘅細路偷偷駕駛小巴車釀成車禍。警方通報,自反修例風波以來,香港各類案件持續高發,行劫案較舊年同期上升28%、街邊搶劫上升44%、車內盜竊上升39.3%、偷車上升40%。犯罪愈發低齡化、頻繁化、暴力化,同社會嘅動盪與法治嘅失守必然有住密不可分嘅關係,本該學法知法嘅年紀,卻「薰陶」係暴力氛圍下,挨不良之風侵染,昵個必將大大助長違法亂紀嘅勢頭,當守法意識被摧毀,社會悲劇仲會少乜?

香港垮咗,冇人會獨善其身;法治崩盤,所有人都要深受其害;如香港法治徹底淪陷,就冇人會係贏家。2019已经過去,2020正在当下,止暴制亂,恢復法治,一刻都唔可以再等!希望香港各界借住新年契機凝心聚力再出發,反對黑暴,守法護法,使法治之光照射香港每一寸土地,驅散黑暗,共迎未來!

回應 (1)
我要發表
低端人口
低端人口 2020/01/01 22:26:55 回覆

假新聞裝正義,想顯示對共產黨的忠誠嗎?到頭來你跟狗也沒有區別,盲目的愚愚蠢的一條共狗。

user