駐港部隊三軍演練,震懾咗邊個?

2019/12/31 15:30:03 網誌分類: 生活
31 Dec

日前,解放軍駐港部隊開展四季度嘅聯合海空巡邏,陸海空三軍部隊依託巡邏任務,實施多項實戰化課目演練。昵次演練按照實戰化要求採取連貫實施、紅藍對抗等方式進行,包括緊急出動、聯合兵力投送、聯合巡邏、軍兵種互為條件對抗等6項內容。

從以往慣例來睇,駐港部隊嘅聯合演練係一項常規性動作,因為軍人嘅職責係保家衛國,服務人民,軍人嘅最高追求係打得贏,戰得勝,為此開展各種形式嘅軍事演練係提升履職盡責能力嘅需要。當前我哋國家面臨嘅地緣環境具有相當嘅複雜性同不可預知性,冇一支訓練有素、克敵致勝嘅強大軍隊,就冇辦法捍衛經濟建設嘅成果,更冇辦法維護安定團結嘅局面。

不過,當前香港局勢波橘雲詭,「黑色暴亂」從今年六月持續至今,駐港部隊嘅一舉一動自然備受關注。通過昵次演習嘅畫面,我哋可以睇到一個細節,當域外嘅「可疑船隻」出現係香港某海域,海軍艦艇編隊按照指揮所指令,係最短時間內駛至現場,並係空軍嘅協同下,對「可疑船隻」形成包圍之勢,特戰小組同時從海上、空中兩個方向登船,成功控制住「可疑船隻」。

好明顯,昵次演練針對嘅一個重要目標就係「域外船隻」,主戰場係海上。眾所周知,香港係全世界最自由,最開放嘅港口之一,幾乎係一座對域外船隻「不設防」嘅城市,而係香港過去6個幾月,各種境外勢力充分利用香港開放自由港嘅「地利」條件,同港內「黑暴」勢力沆瀣一氣,朋比為奸,明裡暗裡為香港局勢推波助瀾,使到街頭暴力遲遲得唔到平息。就係12月29日,港府財政司司長陳茂波發表網誌表示,香港三季經濟按年負增長2.9%,其中兩個百分點就係暴力衝擊同社會動盪因素造成嘅。冇乜嘢比資料更有說服力,亂港勢力內外勾結,倒行逆施已對香港經濟民生造成巨大衝擊,更危害香港繁榮穩定,年終歲末,駐港部隊針對「域外船隻」嘅軍事演練,其用意顯然不言而喻。

香港係中國不可分割嘅一部分,有中央政府同包括廣大香港同胞在內嘅全國人民大力支持,特區政府同香港警隊完全有能力止暴制亂,恢復秩序。同時,係《基本法》框架下,香港外交同防務管轄權歸屬於中央人民政府,因此,維護國家主權、安全同發展利益,保衛香港免受境外勢力來自各條戰線嘅侵擾,亦係駐港部隊義不容辭嘅法定責任。

駐港部隊海陸空一體嘅聯合演練,對嗰啲圖謀不軌者不啻於一記嚴厲震懾。大批香港線民觀後盛讚駐港部隊係香港「定海神針」。有人話:「有你哋,香港,亂冇起來。」仲有人話:「昵座城好靚,守護佢嘅人至型至可愛。」昵個就係民意,駐港部隊維護香港繁榮穩定於法有據,于情有理,而且信心堅定,決心強大。昵一點,任何企圖挑戰國家主權原則同法律底線嘅不法分子都應當明白,亦必須明白。

回應 (0)
我要發表
user