沙示特性和防護!

2020/01/26 22:38:01 網誌分類: 健康
26 Jan

沙示特性和防護! 肺炎擴散,一位前港大負責研究SARS嘅朋跟大家分享防疫心得: 關於病毒: 1. 這病毒個size都好大,佢個family平均都400至500nm diameter,所以一般外科手術口罩都應該可以隔到佢,正因為佢哋個size大,所以一個乞嗤噴出嚟,大概三米到距離就跌晒落地; 2. 但有一個問題係佢哋係金屬表面上可以存活最少12個鐘頭,所以大家掂到啲金屬扶手之後記得要用番梘洗手; 3. 一般梘粉裏面都有洗潔精果類嘅物質,已經可以將啲病毒殺死,如果真係驚可以加少少彩漂落去,如果冬天要著褸,唔可以日日洗,放喺陽光底下曬一曬都好,因為隻病毒係布上面嘅存活時間大概係6至12個鐘頭; 關於肺炎 1. 因為隻病毒首先感染上呼吸道即係喉嚨嗰個位,所以會有喉嚨痛喉乾果種感覺,呢種情況大概最少會有三至四日; 2. 之後隻病毒就會隨着我哋啲鼻水倒流入去氣管再進入肺部,造成肺炎,呢個要啲時間大概要最少五至到六日; 3. 通常肺炎就會伴隨着發高燒,所以係喉嚨痛之後一個禮拜左右你又發燒又呼吸困難嘅話就一定要去睇醫生,果種困難唔係鼻塞嗰一種,而係好似跌咗落海浸親嗰隻。 關於日常保護: 1. 最常見嘅傳染方法係用手接觸公共物件,所以經常用梘液洗手最有效。其實隻病毒喺我哋手上只會全活5至10分鐘,但唔好睇小呢5至10分鐘,因為你會不知不覺摸咗你嘅眼、口同埋鼻; 2. 除左多洗手,可用鹽水去舒緩痛楚,或用Betadine去減少喉嚨的細箘積聚; 希望小小資訊幫到大家,預祝大家身體健康、平安順遂!

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

老師

{#iconb_210}

祝您

身體健康

k98m
k98m 2023/12/16

立法局議員任務是為人民服務,而他們不以人民福祉為目的,他們議員目的是金錢,無心為人民,這些議員,下次選舉,人民就是不會選他們,選了他們等於放只老鼠入米缸。

易明
易明 2023/12/15

厚顏無耻之極!