制服專家flintideas
制服專家flintideas
制服專家flintideas

夏日清爽 ! 女生脫毛方案比拼

2022/01/06 18:03:42 網誌分類: 流行
06 Jan

夏日清爽 ! 女生脫毛方案比拼

脫毛脫毛推薦脫毛邊間好

激光脫毛邊間好?Like Medi 多年的經驗發現,女士最關心激光脫毛時及脫毛後引發的痛楚。經過多年實戰及研究,Like Medi推出結合先進科技及巧妙操作技巧的〈真.無痛〉激光脫毛療程。 療程採用美國LUMENIS真空脫毛科技,保證全程無痛無菌,是最舒適丶最快捷丶最有效的 激光脫毛 方法。

夏天熱辣辣,無三十都有廿幾度,背心熱褲又係時候出動。但對於好似小編呢 D 毛女孩嚟講,脫毛確實係一件令人困擾既事,又痛,又敏感,最慘就係唔持久。好多姊妹都會諗住做激光永久脫毛就可以一勞永逸,但下下逐個部位收萬幾蚊,真係聽到都心寒。其實不同部位既毛髮可以採用不同既脫毛推薦方式處理,未必一定要用到激光既。今日小編就同大家分享一下多年嚟既脫毛經驗,希望幫到大家選擇合適既脫毛方法啦!

三種毛髮分清楚

脫毛推薦之前,我地要分清楚想脫既毛髮係邊一類。一般來說人類既毛髮有 3種:胎毛、柔毛 同 永久毛。胎毛就係一出世時既 BB毛,非常細而柔軟,通常不含色素,出世後一段時間就會自然脫落。而平時係面同身體既毛叫做柔毛,很少超過 20cm。最後,頭髮、腋下、比堅尼位比較粗黑既就係永久毛,由於係真皮層深處,有明顯的毛球,所以去除既時候亦特別痛。

去除表面法

剃刀

使用方法:使用剃刀前要先將肌膚徹底清潔,並且塗上乳液以作保護。之後再用剃刀以逆毛方向刮除毛髮,只將皮膚表面的毛髮刮除。

徹底度:★☆☆☆☆

持久度: ★☆☆☆☆

痛楚程度:★☆☆☆☆

容易過敏程度:★★★☆☆

小編點評:大部份女仔第一次脫毛都係用剃刀,除左貪佢平,唔會痛同埋即時見效。不過,就唔太持久, 3-4日又要再剃,而且過程中好容易破壞皮膚的角質層,減低對環境的防禦力,造成毛囊發炎。如果剃腳踝、膝頭等唔平既部位就更加要小心,唔係好容易刮損。長期使用亦有可能因為毛孔閉縮導致毛髮倒生,造成表面突起小顆粒,到時就更易刮損,所以小編通常都會在臨時要出街但唔記得脫毛既時候用。

 

脫毛膏

使用方法:脫毛膏通常都係強鹼性的化學物質。清潔好肌膚後,將脫毛膏順毛塗敷在毛髮上 5-10分鐘,以軟化毛髮根部,再用刮除去,最後用水清洗。

徹底度:★★★☆☆

持久度: ★★☆☆☆

痛楚程度:★★☆☆☆

容易過敏程度:★★★★☆

小編點評:用脫毛膏雖然唔會痛,不過就有強烈既味道。雖然依家出了很多花香味既配方,但就變得容易敏感。而且脫毛膏唔持久,2-3日就會長出新的毛髮,如果頻繁使用會更易刺激肌膚。小編曾經用過 veet 幾種唔同既脫毛膏,但都出現過敏,不但脫唔清,仲令到小腿紅卜卜同痛,所以後來都無再用這種脫毛方法了。

 

熱力脫毛

使用方法:熱力脫毛聽起來有點像傳統去豬毛的方法,利用熱力碳化表面毛髮,並直接傳導熱能至毛囊,減慢毛髮生長。

徹底度:★☆☆☆☆

持久度: ★★★☆☆

痛楚程度:★☆☆☆☆

容易過敏程度:★☆☆☆☆

小編點評:呢個方法比較少聽,不過小編幾鍾意呢種方法。之前試用過 No!no! PRO5 ,唔單止唔痛,又唔敏感,仲連少少熱力也感受不到。至於,脫毛效果只同用剃刀差不多,脫完都仲會有少少黑點,D毛一星期就先開始生番。不過一部要成三千幾蚊,小編最後都係無買到呢!

連根拔起法

眉鉗

使用方法:用鉗夾住毛髮的根部靠近皮膚,順毛生長方向一條一條拔除,最後可以用爽膏水收細毛孔。

徹底度:★☆☆☆☆

持久度: ★★★☆☆

痛楚程度:★★★☆☆

容易過敏程度:★★☆☆☆

小編點評:拔一次,毛髮大約一個月左右先會再長出,但要用鉗逐條毛拔除非常費時,而且力度要掌握好,盡量避免將毛髮夾斷,有時夾得太耐會眼花呢!鉗既時候會有少少痛,如果係拔除腋下等永久毛就更痛,可以試下按住毛上面的肌膚以減輕痛楚。除左適合毛髮稀少既女仔,如果用其他脫毛方法有漏網之魚都要用到呢!

 

脫毛

使用方法:將脫毛器在皮膚表面滾動,刀頭運轉時一次過夾住多條毛髮,扯起毛髮後拔除。

徹底度:★★★☆☆

持久度: ★★★☆☆

痛楚程度:★★★★★

容易過敏程度:★★☆☆☆

小編點評:脫毛器就好似係一個大型既鉗,會一次過將幾條毛拔除,痛楚當然係用鉗幾倍啦!但又快幾倍,所以最好就係沖涼時用,以減輕痛楚。

 

蜜蠟

使用方法:蜜蠟一般都係美容院使用,多用係腋下、比堅尼位等毛髮較粗的位置。首先要順毛髮生長的方向均勻塗上熱蠟、暖蠟或冷蠟,不宜過厚,然後緊緊蓋上貼布,逆毛的方向盡可貼近皮膚快速撕除。

徹底度:★★★★☆

持久度: ★★★☆☆

痛楚程度:★★★★★

容易過敏程度:★★☆☆☆

小編點評:蜜蠟脫毛需要快,而且徹底,但那種痛,小編試過一次脫腋下已經怕怕,就算事前冰敷左,都減輕唔到痛楚。最慘係,如果你既毛髮從唔同方向生,可能要脫幾次先乾淨。如果要一個月去美容院俾錢做一次,我諗未必個個女仔都可以堅持到。

脫毛蠟紙

使用方法:蠟紙脫毛既原理跟蜜蠟差不多,但減少左塗蜜蠟既步驟,將蠟紙貼在肌膚上,然後逆毛撕下。通常都係家居用,用係手、腳、面、眉更多。若毛髮略長,應先用鉸剪修短到約 5mm。

徹底度:★★★☆☆

持久度: ★★★☆☆

痛楚程度:★★★★☆

容易過敏程度:★★☆☆☆

小編點評:蠟紙係家用的脫毛方法來說都算貴,一張蠟紙用過一次再用就會得番一半效果,如果要脫一對腳就幾乎要用半盒蠟紙,如果要脫多個部份的話,一個月脫一次其實唔太化算。

光學脫毛法

宅光脫毛

使用方法:宅光脫毛係以選擇性光熱分解的原理,讓毛幹上的色素選擇性吸收大部分的光波,最終達到停止毛髮生長的效果。

徹底度:★★★★☆

持久度: ★★★☆☆

痛楚程度:★★★☆☆

容易過敏程度:★☆☆☆☆

小編點評:記得初初出宅光脫毛機既時候,小編真係好興奮,因為佢聲稱可以永久脫毛,而且去 Fitboxx 試機亦唔覺得痛。可惜小編買左部 Silk’n Flash & Go 番去,隨著用既次數增加,度數同強度都會增加,當加到 4度既時候就開始覺得痛了。每打一下,小腿就會不由自主咁彈一下。不過,宅光脫毛唔會有即時有效果,需要接受一年半到兩年既療程,為左靚,而且俾左四千幾蚊,我乖乖咁就足兩年,每個月一次,可惜唔知係自己打得唔均勻還是甚麼,結果一小腿可以有些地方有毛,有些地方無,變得非常怪。當然脫毛效果因人而異,而且一部份就可以脫多個部份,還算不錯。

彩光脫毛

使用方法:雖然宅光、彩光同激光都係以破壞黑色的毛囊組織來終止毛髮生長,但彩光的光源強弱不均而且分散,不單只能打進皮膚表層,更可能會因光源控制困難,而容易灼傷皮膚,所以要找相得過既美容院做。

徹底度:★★★☆☆

持久度: ★★★★☆

痛楚程度:★★★★☆

容易過敏程度:★☆☆☆☆

小編點評:彩光脫毛雖然比起激光脫毛平,不過就係有好多脫毛出事既個案,所以小編一路都唔敢試。

 

激光脫毛

使用方法:激光既光源強而集中,可打進較深皮層,徹底破壞黑色毛囊,所以需要既療程次數較彩光少 ,係現時美容院最常用既脫毛方法之一。

徹底度:★★★☆☆

持久度: ★★★★☆

痛楚程度:★★★★★

容易過敏程度:★☆☆☆☆

小編點評:講左咁耐,你可能以為我最後都係覺得激光脫毛最好,但咁就錯啦!因為小編就係一個做左足足年幾療程,白白俾左兩萬幾蚊,脫手毛,面毛同腋下都失敗既例子!最後仲要被困美容中心,報埋警都攞唔番錢!小編唔係要在這裡完全否定激光脫毛既功效,始終效果因人而異,不過就真係要揀一間相得過既美容中心,同埋要有心理準備,你可能比幾百蚊試脫完腋下,仲有前臂、上臂、手腿…單單係面部都已經分成 5 part既價錢了!幸好依家唔少牌子出左家用激光脫毛機,例如:Rio Laser Tweezer Instructions,打每一下既範圍比宅光機細,不過比較集中,我睇應該可以試下。

 

脫後注意事項

講完脫毛既方法,脫毛後其實都有幾個注意事項。首先, 唔可以去桑拿浴、蒸汽浴、照紫外線燈同曬太陽,因為受熱後很容易令脫左毛既肌膚會變得敏感。另外,脫毛期間一些角質層被黏走,皮膚會好乾,因此一定要塗番 D 輕身既保濕啫喱。最後, 無論用邊種脫毛方法,或多或少都會有皮膚損傷,所以唔好去游水,避免感染。

LIKE MEDI的《真。無痛》真空技術永久脫毛療程,有超過500個真實香港用家實證!獨有LightSheer® 技術,專為亞洲人皮膚而設,利用毛髮的「黑色素」吸收適當的 Lumenis 激光能量,達致破壞毛囊底部將髮根(毛乳頭),從而永久性減少或終止毛髮生長, Lumenis脫毛效果遠勝現有激光脫毛技術。

LIKE MEDI「用心、至誠、口碑」為經營理念,提供優質生活美容及醫美療程塑造全新「美」的定義。於細微處,雕琢美學,讓科技創造健康美麗。 脫毛邊間好?本店採用歐美醫學美容品牌及專業級 Lumenis脫毛儀器,為每位客人量度專屬的美學療程,脫毛推薦你首選LIKE MEDI。

Like Medi同時提供以下服務:


脫毛脫毛推薦脫毛邊間好LumenisLumenis脫毛永久脫毛激光脫毛原理脫毛小知識激光脫毛效果激光脫毛前準備脫毛前準備激光脫毛前注意激光脫毛後注意脫毛後保養脫毛後保濕激光脫毛後護理脫毛後出紅點脫毛後護理激光脫毛激光脫毛療程激光脫毛邊間好脫手毛無痛脫毛脫毛療程比堅尼脫毛bikini line脫毛Bikini脫毛面部脫毛面部激光脫毛永久脫毛邊間好男士面部脫毛男士脫毛男士激光脫毛

回應 (0)
我要發表
user