Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 捐1500萬回鄉興學 香港「糭佬」離世享壽95歲|Executive日記

2024/02/20 04:07:39 網誌分類: 生活
20 Feb
        

香港一位賣糭伯伯離世嘅消息在其家鄉紹興上虞引起討論,原因係佢畢生扶助家鄉教育,默默捐出1500萬元建造了18幢教學樓、32間教室或圖書館,並設立逾200萬元嘅教育基金,感動民眾。

伯伯名字係張杰,於日前去世,享年95歲。佢原本喺尖沙咀一個樓梯舖做賣糭小生意,1979年捐給上虞中學一台彩色電視後,從此開啟建設家鄉教育嘅畢生目標,每次回鄉都為有困難嘅學校出資建校舍或添置設備。有浙江媒體統計,上虞可能有一半50歲以下嘅人,都曾受惠過張杰嘅資助。

張杰幼年家境貧困,小學未畢業便出外謀生,來港後做過幫工、夥計。雖然對家鄉教育發展慷慨,但對自己生活則非常吝嗇,他曾笑說:「別人叫我老闆,其實我睡的是地板」。

Kelly Chu

  
回應 (0)
我要發表
user