白頭Lo
白頭Lo
白頭Lo

白頭Lo - 齊齊做發展商(十二) 超額認購2倍兩小時掃光 大阪住宅新盤「一茶」加推單位應市 | 海外地產

2024/03/02 00:38:35 網誌分類: 生活
02 Mar
        

  上星期同大家介紹過東日物業喺大阪嘅住宅新盤「一茶」,不愧係龍年第一擊,佢哋嘅高級經理奧山千香子話我知,首批推出嘅10個單位,超額認購近2倍,兩個鐘頭內就賣晒,證明好多香港投資者只係等緊出手嘅投資機會啫!

  上星期千香子都提過,如果反應好就會加推單位應市,於是呢個星期嘅展銷會又再帶嚟10個單位俾香港嘅投資者。

  不妨趁機重溫一吓「一茶」嘅賣點:佢提供咗較少見嘅2至3房戶型,單位由300至400呎不等,1樓嘅單位仲包括有花園。呎價$2,100起,等於最平港幣$65萬左右就有交易,保守估計回報有8至10%,甚至可以去到15%𠻹,以高CP價取勝。

  交通方面,樓盤離「天下茶屋站」約6分鐘路程,去機場都只係30分鐘左右,去難波同商店街都咁方便,而且有大把食肆選擇,無論旅居定做民宿一樣咁方便。附近仲有天王寺動物園、通天閣同埋發展緊嘅大阪中華街呢啲旅遊名勝,而且離明年大阪世博嘅舉辦場地夢州都好近,世博期間用嚟做民宿Fit晒!
 

日本民宿物業巡禮 酒店展銷
日期:3月2日及3日(周六及周日)
時間:上午11時至晚上7時(於下午2時30分及4時設有講座)
地址:尖沙咀凱悅酒店L層Salon I
查詢:6381 1308

註:以上為嘉賓意見,不代表本報立場。
 

東日物業高級經理奧山千香子
東日物業高級經理奧山千香子
  
  
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類