Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 土耳其盃首兩場表現出色 港女足阿Mi膺最佳門將|Executive日記

2024/03/05 01:38:40 網誌分類: 生活
05 Mar
        

香港女子足球代表隊上月出戰「2024土耳其盃」,雖然3戰全敗,不過門將吳卓蔚(阿Mi)喺首兩場表現出色,輸咗比賽,但贏得最佳門將獎項。阿Mi話:「係呢3場比賽入面,睇得出我哋對比人哋嘅速度同碰撞程度係差啲,不過我哋用意志搭夠!」佢強調,今年會繼續努力,稍後會返日本,爭取東北女子足球聯賽(第2級)岩手斑馬女子隊嘅新合約。阿Mi加油!


  港女足喺今次土耳其盃3場比賽,分別以0:1不敵科索沃、0:2負印度、0:2輸給愛沙尼亞。阿Mi喺前兩場把關,而隊友梁蔚雅就喺最後一場守龍,盡力抵抗對手。贏得最佳門將獎項嘅阿Mi認為,港隊一直喺度進步,但仍然可以更好,「我自己要求高少少,覺得未有勝仗所以唔算順利,不過整體嚟講,港隊係進步中。所以接下來嘅比賽希望會順順利利。今年港隊無大型比賽,但會有國際友誼賽,希望可以取得至少一場勝仗,亦都希望自己繼續努力。」
KellyChu

阿Mi認為,女足港隊一直喺度進步。
阿Mi認為,女足港隊一直喺度進步。
吳卓蔚(阿Mi)贏得最佳門將獎。
 吳卓蔚(阿Mi)贏得最佳門將獎。 
  
回應 (0)
我要發表
user