Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 港院校4科躋全球十大 港大牙醫蟬聯全球第三 | Executive日記

2024/04/12 01:41:03 網誌分類: 生活
12 Apr
        

  香港嘅大學教育向來不遜色於其他地區,最新QS世界大學學科排名中,更有4個學科躋身全球十大,分別係香港大學嘅牙醫、教育學,香港中文大學嘅護理學,以及香港科技大學嘅數據科學及人工智能。

  QS最新世界大學學科排名出爐,本港有9間院校共204個學科榜上有名,其中129個學科打入咗全球百大,而港大牙醫更蟬聯全球第三;港大教育學就排名第7,之後第8嘅係中大護理學。科大嘅數據科學及人工智能雖然位居第10,但就係首次上榜。

  今次排名入面,香港喺亞洲地區脫穎而出,整體上榜學科排名提升27%,但以全球首百強學科排名計,香港上榜總體比率都係不敵新加坡。

  縱觀全球範圍,美國哈佛大學有19個學科位列全球第一,麻省理工學院同埋英國嘅牛津大學,亦喺多個學科領域表現出眾;中國嘅大學都有8個學科躍進全球前十。
KellyChu

QS最新世界大學學科排名出爐,港大牙醫蟬聯全球第三。
 QS最新世界大學學科排名出爐,港大牙醫蟬聯全球第三。 
回應 (0)
我要發表
user