關慧玲
關慧玲
關慧玲

嘮叨阿蘇又來了

2008/07/18 00:00:00 網誌分類: 生活
18 Jul
        朋友出差,阿蘇又寄居於我家。

        半年前住過這裏,但牠似乎完全忘記了,在書房裏不安地踱來踱去,隔在門外的八個貓頭,好奇地從門外「裝」牠,阿蘇就對着外面嗚喵嗚喵大叫,每次書房門打開,懶理是我餵食還是米米來SayHello,阿蘇都會「吓吓」聲鬧人,我和米米只好變「飛機耳」,全部退下。

        嘮叨王很有性格,鍾意攤在大班椅上,只吃Temptation牛奶味小吃,廁所穢了不去;喜歡就在我腳下磨蹭,把自己氣味挨在我腳,老人家脾氣一來,會一巴打落我的手。

        昨晚黃雨,怕行雷的阿蘇整晚躲到枱底,緊皺眉頭胡胡聲,誰也不敢惹牠。

        朋友得牠一隻貓,又已十多歲了,自是寵得不得了,來到八口之家,當然會掛着主人啦。牠現在終於睡了,我也放心退下休息去也。明天牠發甚麼老脾,明天再算囉。

        關慧玲

        
回應 (10)
我要發表
2008/07/22 16:24:48 回覆

我啱啱去完旅行,返到屋企又係成地貓沙...

2008/07/19 01:54:26 回覆

oh, 提起阿蘇, 我就想起蘇施王(教煮飯的那個), 二者的性格很像樣啊, 一樣的有性格, 一樣的寸!

關慧玲
關慧玲 2008/07/18 13:56:06 回覆

to  sammisp821,

係呀,紅豆小姐同米米輪流去「裝」佢,但唔敢入去,米米本來最愛爆破房門入去搞鬼,但阿蘇喺度,佢呢幾日都唔敢呀,蘇婆婆果然夠殺氣。

關慧玲
關慧玲 2008/07/18 13:53:49 回覆

to catcat,

好有興趣知道你的故事喎!能分享一下嗎?

2008/07/18 10:49:39 回覆

Sammisp :

希望啦!

關慧玲
關慧玲 2008/07/18 10:29:55 回覆
答Bobo:

抱歉咁遲答你,忙死人呀。
好多貓沙都是會黏住貓腳的,如果不是令牠腳底發炎,其實無乜所謂,當然影響家裡整潔便是另一個問題,唯有勤打掃。
有無試過木沙或環保沙?我以前用johnny沙都一樣印到一屋都係,依家用水晶沙好多了。朋友說木沙更好,但我未試過。

2008/07/18 10:29:55 回覆
Bobo問:

妳好!我想問一問我的貓咪(波仔)去完厠所的時候,總是會有貓沙黏住牠的腳,弄得四圍都是。這是因為貓沙問?,還是他腳底毛的問題?我已經時常幫牠剪腳底毛了。選用的貓沙是 Ever Clean.。用沙的物料是否比較好呢?因我覺得好似比較好。請幫忙解答。謝謝。

2008/07/18 10:01:01 回覆

cat cat

你唔好唔開心,有緣既一定會見既. 

 

2008/07/18 09:41:29 回覆
Miu Miu 第一日嚟到我屋企都係咁架, 我都要將佢困住另一間房, 爛玩嘅蕃薯成日整到Miu Miu 嗚嗚聲, 不過而家佢哋fd過打band, 其實佢哋2個有血緣關係, 個story好長~~~佢哋其他兄弟姊妹命運各異, 其中一隻失去聯絡, 我都唔知點搵佢~唉
2008/07/18 08:36:53 回覆
阿蘇見"人多勢縱",唔需亂走之餘但又要保持佢高高在上既輩份,其實真係有d吃力....哈哈,我留意到阿蘇背後度白色磨沙門後面仲有一位成員,我無睇錯,應該係紅豆小姐,好"鬼魅"囉......
user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}