關慧玲
關慧玲
關慧玲

天氣的變化

2008/08/08 00:00:00 網誌分類: 生活
08 Aug
        動物對天氣變化似乎真的很敏感,每逢打風落雨前夕,愛睡懶覺的貓貓,都會起勁趴在窗邊盯着,最初我以為有雀仔,但看着本來放晴的天色,逐漸烏雲蓋頂,最後沙沙下起雨來,小襪看雨點看得儍了眼,動也不動。

        打風時,牠們亦會不安,幾隻小貓在家裏踱來踱去,飯餵過了,廁所清理好,我問牠們搞甚麼?牠們只是放大瞳孔,發出低微叫聲,忽然轟隆一聲,是打雷,貓爺們被嚇了一跳,點穴似地企定定望着我,二號仔更二話不說竄到沙發底。跟牠們生活慣了,看着牠們的表情,大概都估到是否有大難臨頭。

        對主人的脾性,牠們大概也一樣瞭如指掌吧,否則,怎會每次想發火,仍未開口鬧,牠們都似早早感應到,統統裝聾扮啞,兼四散到最安全的沙發底?

        關慧玲

        
回應 (4)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2008/08/09 02:17:42 回覆

to catcat,

米米都紮咗但一樣成日叫,信你睇吓III,我錄低咗佢把聲呀!

2008/08/08 13:52:19 回覆

點解我家蕃薯成日半夜都會怪叫~已經扎咗架啦!

唔知係咪扭訓覺~

2008/08/08 09:45:07 回覆
冇錯!我隻貓貓一知道我同屋企人想抱佢就走都走唔切,好似完全知道我地想點咁,但換來的後果就被人鬥「一d都唔貼心!or無鬼用!」
2008/08/08 08:32:07 回覆
有時唔單裝聾扮啞,仲會扮晒friend添架.我屋企d鼠大爺就係咁樣喇
user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}