陷阱?。轉機?

2008/08/21 16:25:01 網誌分類: 經濟
21 Aug

唔知各位睇尋日既升巿點睇呢? 又有無追貨? 尋日就好多有人問我好唔好追A50, A股係咪見底了?

我就好硬勁咁話, 你信我個牛熊街貨表LA! 好友尋日大升巿走貨, 淡友就加碼, 你話升勢可能持續嘛? 聽講D記者打去姓龔0個位細摩分析師, 居然走左佬! HAHA…內裡0個故事可能係咁…佢可能知0個巿快穿二萬點, 諗諗下快D公佈個好消息走下貨, 試諗下救巿措施點解唔由中央官員講, 要由一個私型機構既分析師講呢? 加上中央既野好多時都會爛尾, 好似一年前既港股直通車就係好例子~

不過呢次跌浪差唔多完結, 下星期期指結算, 又有好戲睇了, 到時又可以睇睇有咩平貨執!首選2628, 次選941 & 5

回應 (3)
我要發表
2008/08/26 17:18:48 回覆

tom 大少, 聽你口吻似乎你都係高手喎, 係呢d時候的確冬眠最好

但好多有蟹貨既人就係唔甘心嘛, 溝貨既有, 低位沽貨既又有

好難咁好eq可以守得住, 所以我成日都話沽蟹貨既時機已經

過左la, 依家至沽傻唔傻d呀?

 

ki, 你既問題相信已經有答案吧

2008/08/23 12:50:04 回覆

這是我第一次有意無意間來到你這裏!

看見你之前的大作: 劍擊。股巿

我想多口講下劍擊

其實劍擊有三種: 花劍 重劍 佩劍

我估你看的是花劍或佩劍,因為你說:同時擊中對方, 但只有一方有分。

原因是花劍和佩劍有攻擊權的限制!

運動員相互擊中有效部位時只有攻擊權的一方有分或 同時有攻擊權但同時冇分。

先攻擊一方對常有jetso,但守方可防守還擊取回攻擊權,(後退反攻接防守還擊),即在對手向前進攻時,你退後防守,他伸出劍刺你取分時,你先打他的劍(取回攻擊權),再伸出劍刺他。這樣即使同時亮燈,守方會得分。但守方要短時間內做出擊劍後再刺中對手,明顯難D!何況對手也可用劍轉移避開你的防守保持攻擊權。

都有同感股巿似花劍或佩劍,但我覺得做淡似守方,技術要求較高!一失手便會輸。

 

外攻方有時會做假動作攻擊,使你防守露出空位,才攻擊。但有時你不防,那次就是真的進攻!

我覺得似在圖表上做個假突破去引你出錯。但當你覺得是假時,這可能是真!

 

股市上自己較喜歡主動攻擊做好,自己覺得做淡技術要求較高,自己動作又慢,所以在這熊市只是在冬眠、直到牛仔重生!

如果你覺得春天到,可以的話、就到我家叫醒我、出來搵食。bye!

包
2008/08/23 02:54:26 回覆

彩虹,港股星期一,可能高開五百點,到時應該入熊or牛? {#icon9}

user