則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

玩轉蘇豪東

2008/10/26 00:46:50 網誌分類: 生活
26 Oct

  今日又是我偷懶的一天,其實家務我是有做的,就只是罷煮一天,但事實上,我都好耐冇下廚了!皆因有時囡囡好晏放補習,而我又想早點吃飯,再加上她爸爸經常加班不回來吃,那就只好繼續躲懶好了!

  晚上,為了找吃而大傷腦筋,我想吃大廚小館,她爸爸就用美食引誘她,一會兒說去元氣,一會兒又說去板長,我則說元氣太差了,板長又好像貴了一點點,還是堅持己見,有湯飲最好,可最後給她爸爸駕車載我們到蘇豪東的囍粵小廚,入座後女侍應問我要什麼茶,我說我不喝茶的,請她拿一壺水先,沒料到她拿了一壺水仙和一壺水來,心裡覺得很攪笑,幸好老公不介意飲水仙呢!(這壺茶收費三十大元)好貴啊!

  點菜時,囡囡又嚷著要吃火鍋,但我們只想點個二人套餐,最後,當然是我勝利啦!她嘟著咀心心不忿,但不到一分鐘後,她又嘻哈大笑,因為她總愛扭著我玩。

  上菜了,睇下相先:

{#DSC00169.JPG}

肉蟹都幾多肉,弊在好鹹呢!

{#DSC00171.JPG}

避風塘炒蜆,太辣了,囡囡不敢吃呢!

{#DSC00173.JPG}

這個菜清清地,剛好調和番

{#DSC00172.JPG}

蝦丸一般啦!

  仲有一碟蒜頭蝦沒有影,還有兩碗手撕鴨河粉也沒有拍照,這個套餐收費398,計埋茶費加一吃了471,真係好高消費啊!

  吃飽飽後,突然有班哇鬼衝了入來,鬼妹好靚女,手多多的我還攪她的尾巴呢!

{#DSC00174.JPG}

{#DSC00175.JPG}

  在蘇豪東消費三佰元,就可以憑單換領Halloween小禮品一份,囡囡揀了一頂橙色的巫婆帽,接著我們更可以去鬼屋探險,這兒不多人,只需等數分鐘便有得玩,當輪到我們玩時,囡囡卻很怕,說要離開,最後就只餘下我一個人探險,但係d鬼都唔恐怖ge,鬼屋太細了,不消一分鐘便已經玩完了!囡囡聽到我說不恐怖,又心動起來,於是我們再排多次隊,這次她一點也不怕,還搶了鬼哥哥的刀來鋸我的手,我又拿刀來片她的頸,接著,係梳妝台後閃出一女鬼,我們還跟她打招呼呢!最後,是一隻半人半狼的鬼怪,我們又跟他扭著玩,然後依依不捨的離開鬼屋。

  玩完哇鬼,又係時候跟我們心愛小狗們玩啦!有隻小狗竟然泊車般,閃到我前面,要我掃牠,好攪笑,下次我要諗下點收費好了!

 

回應 (9)
我要發表
2008/10/27 09:58:21 回覆

呢個恐唔恐佈 呢 ? (內有人哋嗰女)

{#candy001-gif400.gif}

2008/10/27 09:13:09 回覆

you'r sooo clever..

2008/10/27 07:34:19 回覆

Candy, 早晨,

蝦丸睇落幾好味! {#icon0}

{#DSC00172.JPG}

2008/10/26 21:21:08 回覆

猫猫都有時去哩到食dinner、上一年都有halloween function. 中有得整南爪嫁、不過猫猫無得 王元王元 ar, 巨地話換日西 吾比猫猫換、巨地好shui 嫁、lau 到猫猫 lei....... 

2008/10/26 20:46:28 回覆

節約D啦

2008/10/26 19:19:25 回覆

Candy:成日都唔煮飯架,出面太多味精啦!

 

2008/10/26 11:12:51 回覆

睇落D餸幾好味.

2008/10/26 08:04:51 回覆

睇見D餸,都流哂口水啦~ {#icon0}

2008/10/26 00:54:59 回覆

就這四道菜要$471?
似乎貴了點。

user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06