教你如何寫一份求職信

2008/12/07 21:28:31 網誌分類: 職場
07 Dec

公司最近大規模地裁員,人事部亦很忙碌地為被裁的員工辦理手續。沒有人情味地叫他們即時離開,還要叫其他同事幫受影響同事收拾細軟。安排快遞把他們的東西快遞至其屋企。

但最近又聽聞,原來人事部亦都安排受影響同事參加一些寫求職信及應徵時注意的課程。聽起上來,公司好有良心,盡可能幫助受影響的同事。

我真想問,請問受影響同事在見工時點同新老板講被舊公司裁了出來的原因呀?新老板會唔會問,點解咁多人唔裁,偏偏裁正你,點答呢?真係諷刺!

香港政府成日都叫大公司唔好咁輕易炒人,但大公司邊會理政府的話呀?打工仔真係要自救呀!

希望受影響的同事盡快搵到工,下個月又係新年,真係諗起都傷感!

 

 

回應 (1)
我要發表
2008/12/07 21:58:27 回覆

 

{#happy_monday_pink.gif}

開心人, Good Evening~

無奈......(八年前,我是其中一位,三間公司,合併埋一間...

母公司竟然對外說,集團其下公司沒有裁員。)

 

user