享受假期

2008/12/20 00:26:20 網誌分類: 生活
20 Dec

首先同大家提早講聲,聖誕節快樂!!!

雖然今年許多事情發生,希望大家可以放鬆心情去享受這個普天同慶的日子!

我都是剛剛放緊大假,同老公去左澳門一趟,雖然之前去過幾次,但今次比較認真就係買左一本介紹澳門的書,睇下有咩美食可以去嚐試。今次總算嚐試了不少,味道方面都算可以,但價錢就真係貴了些,以那些食物有可能不值,因為有書本介紹,做了廣告,價錢有增無減,本地人都不會去食的。

味道方面,真係見人見智。例如一碟咖喱薯仔加魷魚,在香港只不過$20,但因為出了名,要賣$60。但味道都係一般。所以勸大家都係去一些不是太有名氣的鋪頭試,其實味道差不多,價錢就差很遠。

反而我去左珠海食辣野,好好味! 價錢又便宜。還去了當地的酒吧,不錯,消費都好合宜。

不過總算是一個自由試食團,放開肚皮去享受。難得一個優閒假期,要盡情享受!!

 

回應 (3)
我要發表
2008/12/21 18:53:30 回覆

妳真係好似背景個公仔 ^0^

越食越靚 : )

 

聖誕快樂!!!!!

2008/12/20 23:46:11 回覆

聖誕節快樂!!!...大家咁話呢!

2008/12/20 16:39:16 回覆

我比較喜歡行到邊食到邊,不太相信那些介紹書。

user