你估佢唔到

2009/02/02 22:44:44 網誌分類: 公司小事
02 Feb

 

今年小妹間公司放嘅新年假特別長。今日先啟市,好順理成章,午飯時間,就一齊去茶樓食開年飯喇!

席間,同事們在談論起今年過年嘅氣候特別寒冷,使擺放在家裡的年花都很遲才開花,但可喜的是凋謝速度減慢。

這個話題,使我又想起年前在舊公司發生喺我身上嘅一件趣事。

記得那是過年前的幾個星期,部門裡各同事都懷著緊張又興奮的心情,一方面要做年度檢討,一方面又期待著這個算是頗長的假期快點到來。

某天,部門裡平時跟我都算有傾有講的老鄉大叔走來問我:simple, 今年過年你要唔要水晶球呀?

要知道,有一段時間小妺迷上玩水晶。當時心諗,唔通大叔知道邊度有靚水晶賣?我收藏中仲未有水晶球喎~嗰刻真係兩眼發光,簡直想o累飯應!

小妹:你喺邊度買架?

語氣好自豪的大叔:咩買呀!!!我自己親手整架?

唔係啩?大叔,你喺邊度學識整水晶球咁勁架?如果真係整到,我都想自己親手整返個喎!

帶住一臉疑惑 嘅小妺:你…你…你…自己整?水晶球喎!!!點整架?

當時我真係好有興趣想知架喎!唔通大叔真係識整水晶球?

已經唔係幾耐煩嘅大叔:都話係自己整咯!你要定唔要呀?

當我仲諗緊,水晶球究竟可以點整出嚟之際,多口C9已經睇唔過眼我地咁九唔搭八嘅對話,幫口話:simple,大叔係話自己親手“界刂”水仙頭,問你要唔要呀!!!

噢~原來係咁~真係多謝晒咯!

回應 (4)
我要發表
無端端
無端端 2009/02/03 12:02:53 回覆

好押韻啊! 多謝難得一笑!

立 冬
立 冬 2009/02/03 10:06:53 回覆

好彩有人幫口解畫,否則真係唔知仲要講幾耐至明啊!呵呵... {#icon26}

2009/02/03 10:04:19 回覆

雖然我之前已經聽過你講呢個故仔,但而家再聽番都仲係覺得好好笑。 {#icon26}

2009/02/02 23:47:17 回覆

{#0179du6.gif} 原來是水仙頭。

user