杜指出現死亡交叉

2009/07/10 07:33:43 網誌分類: 經濟
10 Jul

昨天杜指終於出現死亡交叉,20天線向下插穿50天線,大盤標500指數走勢亦差不多,後市比較利空、向淡。

 

今天是週五,大戶應會靜靜地繼續進行部署,最近的現象是期指即日只是窄幅上落,但個別股份波幅很大,如國壽昨天突然拉升,汽車股,中油香港發顛。期指的未平倉合約變化可以在這網站找到。暫時未見到大看造好或造淡的方向。 

http://money.softbath.net/stock/open_interest_report.php

 

估計大市今日早市仍不會出現大方向,下周向上或向下突破的風險增加,現貨收市後,4pm的期指走勢會啟示下周的方向。持貨過週未風險增加,比較保守的做法應該是有獲利貨先減磅,或可以LONG一張192PUT做保險,或利用期權做covered  short  call 鎖定利潤。如果賭博心態重的,可以小注同時LONG Call LONG Put 買兩邊,博星期一會反彈爆升上18200阻力位、或下插17350點支持。此所謂「勒束式長倉(Long Strangle)」策略。

 

由於港股MACD頂背馳,正路應該係下16700支持。不過,熱錢多,相信大戶就算要插,會先拉升製造跌唔穿的假象,才出手大力插,而插完見低位有購買力,又會快速反彈。

 

國壽最新的期權倉位,最大CALL位係$30,最大PUT位係$27。手上有錢唔怕接貨,其實可以等國壽回調到$29short put$26收些少期權金,希望能夠接到平貨。相反手上如有貨,可以升上$31阻力位時、short call7月的$32,高位出貨固然好,否則賺些少期權金也不壞。只要手上有貨,每個月睇位short 價外call賺期權金是不錯的選擇。

 

 

{#US090709.jpg}

 

金曹   jin.cao@hotmail.com

http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

 

回應 (42)
我要發表
2009/07/13 00:31:31 回覆

To: 任我行

見到紅色箭頭指住的地方嗎? 填上圖中的 CUDW 按 ENTER 就OK.

{#1.JPG}

2009/07/12 11:21:28 回覆

Vencent

//你要的可自動 "Download 恒生指數成份股每日變動情況"

已做好, 放在  http://www.badongo.com/cn/file/15932820//

 

我到你的網址但下載不到檔案,只看到 ”HK_STOCK_INDEX.xls”,沒有下載的顯示?謝謝.

 

2009/07/12 09:41:05 回覆


26/7 見~ 我已經入左錢啦
我有興趣學期權,用長線投資的心態低位接貨、高位套利或賺期權金。你應該有我email+,

2009/07/11 23:00:30 回覆

金兄、Vencent兄,多謝你們的有用軟件。

金兄:

現時油價已跌到USD60左右,中海油現價可入嗎?還是應多觀察幾天,因為杜指出現死亡交叉。

2009/07/11 21:40:19 回覆

Fatfat1389, 你好!

多謝你嘅建議, 之前都聽說如果離家庭鄉太遠, 游水係一個方法.  其實喺1.8時, 我喺入咗少少貨, 諗住短炒又得, 拉低入貨價又得. 結果同你一樣, 早走咗, 而我批蟹貨係未計今次短炒所賺 {#icon2}

thank you

俠女

2009/07/11 03:44:46 回覆

金兄:

      你要的可自動 "Download 恒生指數成份股每日變動情況"

已做好, 放在  http://www.badongo.com/cn/file/15932820

只要一打開,佢就會自動把個 FILE 名改為當日的日期,星期六及日只會下傳倒星期五的.但假期就吾識避開,會出ERROR.
還加送 "恒生指數HIS與其他10隻股票之比較" 自動產生圖表.

請抽空睇下有冇幫助. 其他兄弟都可以去下傳來試下. 看看還有乜

地方可以改善! 


 

2009/07/11 01:16:00 回覆

俠女, 639還是持有吧!! 如果看圖是一浪一浪的, 十分漂亮, 而且暫時未跌穿過20天平衡線. 不論是技術或基本層面, 還可以望遠一點. 有一點建議, 如升離十天平衡線太多時, 可以沽之, 等回落至十天平衡線補回 (游水是也, 不過我自己游水技巧麻麻, 如不熟, 不要做; 如想練, 用一部份試吓).

498是一隻我留意了很久的股, 雖然佢在中國有大量碼頭發展, 但早一兩年成交細, 不太敢入(驚有事時走不得), 在上年10月時更一度變成仙股, 只覺背後的人財技了得, 更不敢入... 不過如果我係你, 我諗我都會放埋一邊. 498執的風險現時不高...

ps. , 639, 我在早幾個月在1.6元入了, 只是有一半游了水, 入不切, 亦不甘心在高d位入番, 結果那一半游了出大海, 沒有追; 而另一半在3.xx時被震走了. 結果: 走寶了 (雖然金曹兄的明言 "損失是失去已得之物,但得不到就是得不到。得不到並不等於有損失." 但還是有點心痛). dai dai sir說過, 揸股而又能等它升值34倍是要靠EQ(情緒商數)AQ(逆境商數). 似乎我有排都未到家...

 

 

 

2009/07/10 23:14:25 回覆

金曹兄, 你好!

我用咗你教嘅方法去評估我兩隻未返家鄉嘅股票,

1. 639, 買入價係近52周新高時買入, 約$6, 現時$4.49, 蝕近26%, 但近3個月走勢優於恒指;

2. 498, 買入連最近供股價, 平均約束$0.56, 現時0.305, 蝕近46%, 近3個月走勢弱過恒指;

咁, 我係咪應該解讀為強勢股可以再觀望多一段時間, 定係剛好相反, 見好就收?  我諗我都算係典型老散, 以上兩隻, 我會傾向沽639, 類似係一年前我應做而未做嘅止蝕; 至於498, 反正都蝕近半, 倒不如放埋一二邊...

金曹兄, 就點醒小妹, 因為我都好迷惘...

另, 你有咗決定未呀? 幾時返新工呀? 祝你喺新工作中尋找到樂趣, 咁就最開心嘞!

俠女

2009/07/10 20:20:52 回覆

原來係咁........我成日以為嗰一行只可以比我打一個 NO. 落去添

2009/07/10 19:40:18 回覆

xleo&風

yahoo比較幾隻股的方法如下:

先選第一隻股的3個月的基本圖表,如國壽2628.HK  (代號一定是 4位數目字,加上點號,再加上HK)

e.g.  http://hk.finance.yahoo.com/q/bc?s=2628.HK&t=3m&l=on&z=m&q=l&c=

 

在左上方 圖表比較:的空格內,輸入其他股票代號例如0939.HK,如想比較多幾隻,要用逗號分開。例如0939.HK,2318.HK

由於大部份投資者習慣用50日平均線去判決走勢強弱(在50日線上是強、50日線下是弱),所以用3個月的走勢比較圖、看看是強於^HSI恆生指數、或是弱於恆生指數,是最有效率和客觀地評估個別股份的強弱。 

 

yahoo這個比較不同股份走勢的圖表,我認為是互聯網上很有用的免費資訊,要善用去監察自己手上的持股或目標,尋找價值買入價位、或反彈無力時考慮換馬到較強勢的股份。

 

{#comp.jpg} 

2009/07/10 16:57:57 回覆

祝金曹兄一切順利, 工作愉快!

57

2009/07/10 16:18:29 回覆

請問點樣可以學到你用 yahoo 咁一次過 list 幾隻股票出唻比較呀 ?

可以到 “ My Yahoo“到設定,幾多隻股票都無問題,My Yahoo係首頁左邊的toolbar較底位置會找到。

2009/07/10 15:04:04 回覆

{#point_52.jpg}

2009/07/10 14:35:11 回覆

金兄, 請問點樣可以學到你用 yahoo 咁一次過 list 幾隻股票出唻比較呀 ?

2009/07/10 14:29:11 回覆

金兄: 幾時 day 1 呀?

祝大展鴻圖,步步高陞.x2

2009/07/10 14:11:14 回覆

{#thank you rose.gif}

2009/07/10 13:31:45 回覆

好人有好報,塞翁失馬.個人認為金兄呢段時間所得的比所失多很多倍.

對blog友無私的奉獻.......看看你的点撃推介.

助人為快樂之本,功利社會,不是每個人都做到.

這段時間你是應得到滿足感,成功感,給人的認同感,這些都不是用金錢可換來的.

祝金兄再展鴻圖,步步高陞.

衷心感謝及向金兄學習!

2009/07/10 12:20:48 回覆

金兄: 午安!! {#200812171151415615.gif}

2009/07/10 11:56:46 回覆

金兄: 你好.

39
2009/07/10 11:39:41 回覆

金兄及各位早晨!

37

2009/07/10 11:34:15 回覆

金大哥 & 各位早晨

 

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/07/10 11:12:06 回覆
32

金大哥 & 各位早晨

qq 

2009/07/10 11:06:19 回覆

各位好

 

到此一行 {#icon9}

 

都係送星先.

2009/07/10 11:01:21 回覆
29

早晨!

2009/07/10 10:29:17 回覆

感謝無忌兄和Vencent兄的解答...我會再嘗試!
Thanks again !!!!

2009/07/10 10:16:31 回覆

to: 咖啡豆

   多謝無忌兄代答, 比我答得詳細. 留意下傳完圖表后, 結束excel 前最好不要 save, 因預訂港股果版有過千只股票, 下傳后成幾千張圖, save 完個 file 近88 MB, 而且下次再睇時已經是舊圖啦. save 冇意思.

   請問無忌兄系吾系都識 excel vba 呢?

 

2009/07/10 10:07:34 回覆

金兄, 多謝你回覆.

幸運地抽中了今日上市的新股, 請問是否可以持有或是盡快沽出?

2009/07/10 10:03:54 回覆

金曹兄,早晨,

各位,早晨

經朋友鼓勵,工作方面會有新安排。希望人生又有新的機遇。」

恭喜金曹兄又有新的希望人生,

雖然我都很想金曹兄你日日寫blog,日日做即時分析,但是我覺得工作才是人生存在的價值、才可以自我增值,因此支持金曹兄以工作為重。

當然,工作之餘,有時間要多一點上來寫blog,教導一下我們這股市小老鼠,以免進入大鱷之口。

2009/07/10 09:54:07 回覆

咖啡豆


你應該要enable Macros 先可以用到D功能,巨集就係Macro,佢係一D embedded 左係Execl 入面D Script黎。

2009/07/10 09:47:44 回覆

金曹兄早晨

各位早晨 {#icon9} 

20

P.S. 預祝新工作順利 !

2009/07/10 09:44:36 回覆

金曹兄早晨,各位早晨

2009/07/10 09:44:17 回覆

金師兄早晨 !

hd388
hd388 2009/07/10 09:44:11 回覆

金曹師兄早晨, 各位網友早晨,  {#icon76}

2009/07/10 09:44:01 回覆
15

金兄,早晨!

加星支持

2009/07/10 09:42:48 回覆

金 sir及各位早晨! {#icon15}

2009/07/10 09:41:19 回覆

{#kam cho.jpg}

2009/07/10 09:27:40 回覆

Vencent,
我用excel (mac verion, 英文版)開 download 下來的open時出現 " This file contains Visual Basic macros" how can i do it? click open and Remove Macros ? or/ open ? 請問"EXCEL巨集"是什麼? 英文是什麼?請麻煩解答? Thanks !

2009/07/10 09:08:54 回覆

金兄:

我明啦. 咁好易搞, 我會系我個excel 內加個"制" 按一下就可以下傳你要的 file, ok! 重有冇其他要下傳的? 一次過話我知, 等我今晚抽時間試下搞.

2009/07/10 08:21:31 回覆

金兄:

閣下今天的分析,真是太太精彩....

谢谢.

已送*********

2009/07/10 07:50:09 回覆

{#morning1.gif}

 

 

2009/07/10 07:49:11 回覆

早晨金兄及各位~

2

2009/07/10 07:41:31 回覆

金兄,早晨!

加星支持

user