《期權Long & Short》

2009/07/13 07:23:59 網誌分類: 期權Long&Short
13 Jul

《期權Long &Short

 

上星期提到想搞股票期權專題學習班,反應熱烈。證明如有一個投資策略可以低位接貨,高位出貨,以及保障現有利潤,是肯定有市場的。今日想通知大家一本專門討論香港期權市場和策略的參考書即將出版。作者杜嘯鴻先生跟我亦師亦友,在我失意的時候給予極大的支持,我特別為他的新書寫了一篇序,如果大家在722日或23日到灣仔書展,可以會見到杜先生和我一起,介紹這本新書。市面上專門討論香港股票和指數期權的書籍很少,這本書值得一看!

 

《期權Long & Short》是信報專欄作家和資深期權投資者杜嘯鴻先生的第一本有關期權的著作,將會在香港灣仔會展中心的香港書展展銷,此書還帶有$100上課現金劵,杜先生及其友好屆時亦將在場介紹。書展後,各大書店如商務、三聯、中華、大眾也將會有售。具體安排如下:

香港書展   香港貿發局香港書展2009 722 728

地點       香港灣仔國際會展中心

書名       期權 Long & Short

出版社名稱 香港財經出版社

書展攤位   Booth: 1B-09-02-08 里人文化事業有限公司

此書推介會 722日星期三,下午六時 - 六時四十五分,展覽廳 3B

此書簽名會 723日星期四,晚八點, TH10 區域 B ,活動臺編號 4

 

希望經常來訪本網站的朋友能屆時到會,見面交友,多給意見,相互交流。此書也有一些期權以外的故事,有興趣做投資的朋友也值得一讀。

{#期權LS.jpg}

 

港交所關於股票期權的「官方」網站是

http://www.hkex.com.hk/prod/so/stk_opt_c.htm

新手必讀「官方」出版:香港股票期權指南

http://www.hkex.com.hk/prod/so/Stockoption_handbook_c.pdf

 

熱炒新股 

另外講講「香港領導股速覽」

http://www.editgrid.com/user/jincao/TOP

上周五見到汽車股繼續炒國策支持和內需概念,另外隻中國建材有異動被拉高,所謂炒「影子股」的玩法再現,因為即將上市的北京金隅(2009)大戶入飛積極,市場傳聞大戶(一百萬元認購以上)的孖展已經爆額,散戶今次可能又係借盡孖展,一家大細都入飛博分得一手贏餐茶錢的機會。新股並無蟹貨,如能認購成功,在今天資金依然充沛的市場,只要隻股有亮點,大戶積極認購,散戶獲利機會反而較有把握。

美股走勢依然差,但預計杜指在8000點有技術反彈,才會再尋底。油價在US$60整固,看好油價,中海油#883是好選擇,估計$8.6左右慢慢買,懂得用股票期權,可以根據自己的承擔能力,short put接貨,儲中海油、或中石油。留意香港領導股速覽關於石油股的最新評級。

{#US090710.jpg}

金曹   jin.cao@hotmail.com

http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

重要提示:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。網友務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

 

 

回應 (35)
我要發表
2009/07/16 20:23:05 回覆

金曹大哥,

你知我睇Macro多過睇港股,所以我入了環球能源股票基金,貪佢PE夠低,從油價上升,再加上美國會計賬目修改,應可從第二季及第三季公司業績反映利潤。到時收割。

我隻貓叫我唔知乜事,寫住咁多先。Mewo {#icon66}

金匡弟

2009/07/14 00:05:39 回覆

金曹兄 - 網聚已付款。

2009/07/13 23:44:41 回覆

金匡,

上星期走了A股,時間一流。A股要回落到2600比較合理。

我現在等緊位入中石油,我認為$8合理,$7防守力夠強。今日小注 開倉short put7月的$7.5,收$0.19期權金,打和價$7.31。如果今個月底$7.5接唔到貨,就賺千零蚊期權金,接到的話,打和價$7.31都唔太差,最好當然$7樓下接貨。

金曹

 

2009/07/13 22:20:28 回覆

大哥,收到你的電郵了。即刻上來開個戶口,就叫金匡吧。祝您書展順利。今日剛開完會,現在走A等恆指。究竟要忍手到恆指跌到幾多呢?我上星期已經走了A股了。真係驚手痕忍唔到入貨。

hd388
hd388 2009/07/13 16:16:38 回覆

{#icon76}金曹師兄, 午安,各位午安,  剛收工‧, {#icon63}

2009/07/13 16:05:03 回覆

金兄:

小弟未有時間睇巿,但今日大插,可否set價長線開始入少少?

謝謝

Ton Ton

2009/07/13 15:47:04 回覆

ccb,見到打個招呼,一定認得。7/22見。

L,我或者買定兩本,搵杜先生簽名,7/26網聚用來抽獎。

Vencent,港股今日應大家要求跌一跌。但似乎萬七點未必一插就穿,應會有一個反彈試試保力加通道底17350。個個都話跌,唔知大戶會唔會真係跌到落250日線(約16400)俾大家買貨。

2009/07/13 14:45:47 回覆

金兄

EXCEL HK STOCK V1.22 出左, 比1.2 FIX SOME BUG.

http://www.badongo.com/file/15972927

今日恒指一下跌咁多依家跌左5百幾點, 好似想一針見血咁喎. 系吾系快見底呢?

 

2009/07/13 14:35:33 回覆

金曹師兄,

聽過期指倉位有大變化, 係唔係真的? 請俾意見. THX!

2009/07/13 12:44:47 回覆

各位好

到此一行 {#icon9} 都係送星先.

2009/07/13 11:40:21 回覆

金曹師兄︰

很高興啊﹗終於有機會與師兄見面﹗

如無特別工作安排,屆時定必到場及買書支持,並與師兄當面相認,以感謝師兄長期以來的指點,希望到時不要太過擁擠啦。哈哈,屆時我是否應該說︰「我是ccb,請多多指教呢?」

期待。

2009/07/13 11:26:46 回覆

金兄:

可惜22、23日不是假期,未必能到場見面,但必定買書支持。

另外,請問金兄收到我的電郵回覆嗎?

2009/07/13 10:48:43 回覆

金兄

Oh 7月份我出唔到來, 失望 {#icon7}

2009/07/13 10:42:44 回覆

金兄及各位早晨!

我都好想要你的簽名書,如不用上大陸公司.便去找金兄簽名.

23

2009/07/13 10:38:01 回覆

金曹師兄︰

期指那邊很可怕,分鐘之內插五百點,陸sir都要現身解畫。

若果穿17350,係咪可以買貨博反彈?

盈富是否很穩陣?

謝謝。

2009/07/13 10:28:04 回覆

金曹師兄、vv師兄︰

中交建(1800)上個星期的日間波幅很大,但收巿價卻只是窄幅波動,好似有大戶派緊貨,仲派貨吧?

中交建是否仍然維持在8.5-9.5的預測區間呢?

2009/07/13 10:25:09 回覆

金兄, 1800 ris穿左30,又同保力加底線差唔多,係咪可以開始睇位入貨呀 ??

2009/07/13 10:15:10 回覆
回應(16)   我想回應
15

金大哥 ,我也是杜sir 學生之一,

呢排的月中同月尾堂都有去, 會唔會已經見過面呢?

書展當日你咩時段會係度, 務求一叙

2009/07/13 10:13:56 回覆

I have attend the class of 杜嘯鴻 before. Pretty good, but a lot more complicated than a normal investment class. 

2009/07/13 10:04:01 回覆
14

Morning金師兄,一定支持.!!!

2009/07/13 10:01:53 回覆

{#m55.gif}

2009/07/13 09:57:10 回覆

VV,現時我的文章未夠份量出書,再寫下去,看看星島會不會有趣興出版吧。有很多事急也急不來的。

 

大家喜歡的文章,幫手按「我要推介」,我便心中有數甚麼類型的文章比較能夠幫助大家作投資決定、或改善投資心理素質。

 

金曹

 

2009/07/13 09:54:53 回覆

金曹大哥:

屆時一定到會場一睹曹兄風采,依+去入數先,謝謝~~~

2009/07/13 09:52:34 回覆

金兄,幾時到你出書呀??

2009/07/13 09:47:55 回覆

{#icon15}一定支持.

2009/07/13 09:47:46 回覆

aiyo....又錯左機會。來不到呀....

小潘

2009/07/13 09:43:55 回覆

阿火,書展後,各大書店如商務、三聯、中華、大眾也將會有售。

如果大家捧場,請第一晚7月22日就來,那晚我一定會在場幫杜先生推介新書,應會熱鬧一點。散會之後看看有無餘興節目,大家飲一杯(啤酒、汽水或白開水都可以)慶祝本港有期權新書面世。

金曹

 

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2009/07/13 09:24:56 回覆

金曹師兄:

一定支持, 到時記得幫我簽名, 謝謝

子龍

住家小男人(政见不同请勿拍砖)

MORNING金曹大哥,

到時一定到書展,一睹金曹大哥風釆!!! 

7

2009/07/13 09:13:36 回覆

金師兄,

早呀, 本書如果係書局買有無上堂書卷呢?或一定要去書展先有呢? thanks!

6

2009/07/13 08:47:52 回覆

金大俠

早晨!我要你的簽名書啊!

2009/07/13 08:43:23 回覆

早晨各位, 可惜22及23日不是假期,未必能到場親睹金兄風采囉. {#icon15}

2009/07/13 07:56:26 回覆
3

Morning!

2009/07/13 07:45:00 回覆

金曹大哥,

到時一定到書展,一睹金曹大哥風釆!!!  XD

給你一粒星

2

2009/07/13 07:32:33 回覆

sir及各位早晨! {#icon15}

user