開學了之集體寫真

2009/08/27 21:33:26 網誌分類: 生活
27 Aug

加長版的暑假,終於去到尾聲,縱使33℃、34℃還會持續,但我依然喜歡那帶點六安同的校園味,點都好過屋企陣冷氣味,自由萬歲!

 

希望啲同學唔好帶口罩,有啲真係冇見好耐啦!但同佢又唔同唧,偷偷摸摸都見過幾次,開學後唔止日日對住,仲朝見口晚拖手,正!最慘就是朝朝晨早要起床,慣咗十二點(中午)至起床嘛。

 

最近, KiKKi  好唔開心,事關佢第一志願要入讀嗰間正生書院出咗事,萬一執埋,到佢出事都不知何去何從。

 

我嗰間「暑期援交社」已經暫停營業,大家唔好誤會,係「暑期援功課株式會」嘅簡稱,本人承諾,稍後一定會重整旗鼓,請客人放心。

 

還有幾天,才到九一,好心急,真係好心急。不過,最驚番番吓又放七日,番番吓又放七日。(哈哈!似唔似隻廣告:十五分鐘落一次車,十五分鐘落一次車。)

 

回應 (2)
我要發表
2009/08/27 23:16:56 回覆

哈!又多一科驗毒何處尋!

2009/08/27 22:52:03 回覆

{#200906201348332621_600w.gif}

 
1

 

user