大閘蟹以外@天香樓

2009/11/06 21:53:17 網誌分類: 飲食
06 Nov

題為以外, 其實好多名菜都冇胃納試到. '菜san' 話天香樓乃全港最好的食店, 以是晚的食物水準計, 似乎'有可能'是真的. 但係側聞頭牌名菜如東坡肉, 龍井蝦仁水準下滑, 只能下次再試了.

前菜要了二味, 一為醉鴿. 頂鴿既啖啖肉口感絕對是bb鴿比不上的. 酒香入肉, 好"醉"菜既我自然夾個不停.

母親食唔慣'冷'肉, 素鵝就適合她了. 燻香了的腐皮絕對是百吃不厭. 這裡的另外一個名菜是炸響鈴. 落單時郤說是晚的腐皮唔夠靚, 唔做炸響鈴. 食店能因來貨唔夠好而零可不賣, 這種堅持是很值得欣賞的.

沒有炸響鈴, 惟有改要爆鱔背. 厚肉黃鱔炸香後扣上醬油蒜汁. 剛上枱時吃是肉脆汁惹味, 一放涼就大打折扣了. 此味一定要趁熱食, 是一個很不錯的熱盤.

炸田雞腿乃天香樓另一'名物'. 母親直言第一次見咁大隻田雞肶. 炸粉只係薄薄的一層, 下面就是好好肉既肶. 自己平生第一次食田雞, 講真, 係幾似雞肉的. 但唔知係咪跳得多, 肉質比雞肉是好得多.

值得一記舖底的川椒葉上面撒了些砂糖, 香口炸田雞肶配上少少甜的川椒葉, 真係畫龍點睛. (伙記話呢d係雪菜, 但係無論樣同口感都係川椒葉...)

 

淨蟹粉(中)

其實張相己經話比你知係幾真材實料. 天香樓一年四季都有蟹粉, 但中國人當然係不時不食啦!

蟹粉撈麵. 對於我呢個唔係太識拆蟹既人, 呢個麵就岩哂!!! 啖啖蟹粉落肚, 真係一生一大享受!

清炒豆苖. 力戰完畢, 正好來個菜消滯. 母親家姐都話好食.

甜品係蒸八寶飯同酒釀丸子. 全家一致同意蒸八寶飯好食得多!!!

絕對係開心又滿足的一晚!!!

回應 (11)
我要發表
立 冬
立 冬 2009/12/24 11:03:37 回覆

{#200912241004054127.gif}

2009/12/23 15:06:36 回覆

六哥,我係搵騾仔抬個rar番嚟架。內頁出版資料無咗,但封面係寫香港中文版。

雖然話想像力好重要,但我都想知王子日記中嘅O^X#係指乜嘢。 {#icons_dog10}

譯版係咪都係90年代產物?原來「升呢」(升Lv)已經出現咗,只係而家多人講咗。

2009/12/23 00:11:07 回覆

大臣兄

見笑了. 相比起d 黃金, 香港市好悶啦. {#icons_panda22}

欽差大臣
欽差大臣 2009/12/22 22:22:05 回覆

哇,呢排D期权升到彭彭声,马爹利洗手喇!上咧,满汉全席~~~~ {#icons_cat7}

2009/12/22 19:08:28 回覆

袋鼠兄

level-e 當年應該係天下(香港版)出先的. 網上搵到既可能係台灣版. 你係2comic 睇? 希望你睇既係港版, 入便王子日記個part港版應該好笑過台版(i guess...)

上網搵番資料, MIB 第一集係1997年上, 而level-E 係95年開始連載架.

2009/12/22 16:37:26 回覆

六哥,無記錯,早一年前在大廳閒談,好似係你推介 富堅義博 嘅 Level-E,唔好睇包回水? 袋鼠終於搵到資源,全套三冊,不過開頭都好難入書,係睇睇吓又幾好睇嗰隻,不過就好重MIB背景,唔知邊個出版先?

2009/12/16 11:07:47 回覆

Hi, I am here   ....

立 冬
立 冬 2009/12/02 15:54:02 回覆

六哥,點解咁耐都無新作呢? {#icons_cat9}

2009/11/29 19:56:48 回覆

二打六兄,您好 !

尋橋這幾天事忙,再者突破困難,現在才看到師兄留言,請見諒 !

尋橋未曾投資深圳寫字樓,未敢多言 !

但據尋橋觀察所知,正如閣下所言,十室九空究其原因,

大陸經濟結構跟香港落差很大,不能全以香港經驗看之。大陸南方蓬勃的是

製造業非服務業,製造業却不在深圳。而高科技才是深圳強項,騰信QQ,TCL

却位於南山區。非羅湖市中心。在市中心甲級寫字樓有需求的要算是展覽中心

一帶而矣。但注碼太大,風險跟回報不成正比,尋橋未有考慮。

這只是尋橋觀察所得之觀點,希望對六兄有所幫助

如師兄需要更多資料,尋橋可幫忙尋找 ! 但請給小弟一點時間

尋橋

2009/11/06 23:21:23 回覆

老酒家, 整野都係粗支大葉d既...

我都覺得如果識揀, 自己買係抵好多!

立 冬
立 冬 2009/11/06 22:29:45 回覆

醉鴿我都好鍾意食架。買左兩瓶太雕酒就係想整醉雞。你試過太雕醉雞未呀?

炸田雞真係好大隻,不過依家的田雞已經無晒田雞味,所以好耐無食。十幾年前我日日煲田雞粥俾阿媽食架。因為佢有病囉。

不過菜式賣相差的。

user