關慧玲
關慧玲
關慧玲

女皇shane嗲人實錄

2010/04/25 22:07:33 網誌分類: 未分類
25 Apr

女皇shane以前不讓人親近,成日睬你都傻,不過在愛心療法下 女皇shane性格轉變不少,有片為證!!!!!!睇吓佢幾嗲!!!!

單單係咁,已夠我開心了。

回應 (8)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2010/04/27 11:14:42 回覆

係丫,佢個睇起上來仲係少少惡,其實已經性格大改造了,牠是我見過最不理睬人的貓,所以份外感動呢。 {#icons_girl5}

2010/04/26 22:17:16 回覆

毛球 老鼠仔 ~~ 用不織布 巧做貓玩具(轉貼)

      

 

寵物DIY   

2010/04/26 15:51:27 回覆

可能去到新地方,比佢有個重申開始既感覺,加上你今次搬屋都帶埋佢走,無唔要佢,你既誠意打動左佢,其實你對佢好同鍚佢,我覺得佢係一路都知既,依家見佢咁鬼嗲你,呢d係咪叫"守得雲開見月明"呀.....大家都戥你開心呀 {#icons_cat1}

2010/04/26 13:03:37 回覆

關小姐 , 我相信最主要係佢知你真心對佢 , 唔似之前 d 主人當佢係生仔機器 , 又嫌佢 "cool"  唔理人 , 所以唔要佢 , 只有你呢個主人同貓同伴真係鍚佢 , 包容佢 , 如果佢再嗲 d , 紅豆小姐 "嗲精 " 個位要分兩份囉 !不過見到呢段片 , 已教大家心花怒放呢 !

加油呀 ! shane ! 你已經搵啱門口 , 我相信精彩片段 , 陸續有嚟 !

關慧玲
關慧玲 2010/04/26 12:23:47 回覆

各位,

shane初時幾惡架,摸手都會打人,但搬咗屋之後同貓大爺好番,又嗲咗,吾知有無關係呢?

2010/04/26 11:18:08 回覆

真係太高興了...終於征服了女王!

就係呢種難言的滿足感今我哋呢d貓痴甘願為奴為婢喇!!! {#icons_cat10}

淺雪
淺雪 2010/04/26 09:11:51 回覆

又真係幾嗲.. {#icons_cat9}

2010/04/25 22:24:49 回覆

恭喜妳,妳的愛心終於有回報了。

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}