5月3日美股匯、ADR走勢。最新大行評級

2010/05/04 07:00:08 網誌分類: 經濟
04 May

金曹回覆網友:

 

寶寶狐,看圖是一種「藝術」,每日看同一幅圖都可以對後市有不同的解釋。用黃金比率要在重要的支持(底)和阻力(頂)那裡計算會較準確。我回覆妳的時候,應該係用「量度跌幅」的方法去估#1006的下跌目標。當時浪頂是$7.18、由於似是高位派貨,支持是$6.4,如果支持收守,度量跌幅=$7.18-$6.4=$0.78。估計要在$6.4跌七毫幾才有另一個支持出現,所以推斷有機會見$5.7,咁第一注可以定在$5.7、第二注定在$5.3、第三注跌穿$5見有主力買盤才跟進。


* * *

最新大行評級(看大行評級主要看大戶的評級是否一致,對行業前境是否看好,以及有那些股票是「沽售」、或被調低評級。不必太著意一年目標價,那些只是憧憬,未必實現):

http://www.aastocks.com.cn/hk/HKAAData/Rating/1.html

 

香港股票期權速覽

http://www.editgrid.com/user/jincao/CycleOption-Stock

 

免費公益軟件:香港股票期權組合管理下載區

http://www.wuala/jincao/CycleOption-Stock

 

金曹   jin.cao@hotmail.com..

http://blogcity.hkheadline.com/jincao

 

免責聲明/Disclaimer:本網誌宗旨是讓小投資者能夠互相支持,增加財經知識和改善投資心理素質,以期早日達到財務自由。本網誌一切言論純粹是個人意見或經驗分享,絕不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦任何投資產品。本人亦不保證所引述的資料的真確性和完整性。股價可升可跌,投資證券或衍生工具附有重大風險,讀者務請運用獨立思考能力自行分析和驗證。一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。

 

 

回應 (9)
我要發表
2010/05/05 01:41:44 回覆

金兄, 多謝指教 !

真係當局者迷, 我當時只係計望住8.X - 6.0X 條數,

 而止蝕初時定係第一枝陽燭底限@6.35,

有一個星期5 抽左上7.13 但係我唔貼市唔知,

就改將止蝕放係第2 枝陽燭底@6.6 ,完全睇唔到其他野啦,

雖然輸小小走左執身彩,

但係我想係個度趺低係個度起留身,

不過贏佢唔到有D 驚, 教完我睇圖計數,可唔以教埋心理質素?

我應該跟#1006 再戰一次 ?還是放手呢?

2/ 我上市個日買左昂納光 @3.2 , 本來想抽高就走, 但係叫我入0既朋友佢0既觀點係等上4.3-4 先走, 我因為剛輸左隻#1006 , 人理質素麻麻, 拿不定主意, 是否應該走賺便算了呢?

 

{#icons_panda25}
2010/05/05 00:20:32 回覆

金曹回覆網友:

 VV,凡出現大成交異動,表示波幅會到。大戶由於持有大量現貨,看淡可以高價大手沽現貨(或大手做價內SHORT CALL收大量期權金、並不怕被人CALL 貨),同時大手做價外SHORT PUT保留低位接貨的機會。這些策略一般散戶未必可以跟得到。

 

Ton Ton、小aEriC

 

龍源電力較早前公佈,截至091231日止末期業績,錄得純利8.94億元人民幣(下同),按年增長164.97%,每股盈利0.174元,不派末期息。盈利合乎招股書中不少於8.86億元之預期。經營利潤為人民幣28.58億元,增長101.1%。中銀國際發表研究報,重申對龍源電力「買入」的投資評級,但下調目標價由12.81元降至10.85元,相當預測2010年市盈率38倍,及市帳率3倍,此考慮其項目最新情況,及財務費用上升等因素。中銀國際指,下調龍源電力預測2010年至2012年盈利預測各6.4%16.2%19.2%,各至0.2510.3790.511元人民幣。

 

30倍市盈率計,考慮人民幣升值5%,一年目標價是Y0.251x1.05x30=HK$7.9。保守投資者可調低買入價1成($7.11)才考慮。

 

 

 

 

2010/05/04 16:35:07 回覆

金兄, 想請教一下 !!

2628 Put May-10 - 33.00    1,372張

939 Put May-10 - 6.25     4,699張

今日成交量大增,請問有什麼啟示?? 此位跌穿機會大嗎??

2010/05/04 15:56:08 回覆

金 sir :

    你好!龍源現價穿咪$8,金兄可否分析一下該公司的前景呢?謝謝!×3

又是否值得捱價?

 

2010/05/04 14:29:34 回覆

金 sir :

    你好!龍源現價穿咪$8,金兄可否分析一下該公司的前景呢?謝謝!×2

 

2010/05/04 11:55:23 回覆

金兄:

好耐無見!記得金兄曾叫ipo龍源,現價穿咪$8,金兄可否分析一下該公司的前景呢?

Ton Ton

2010/05/04 08:55:51 回覆

早呀金師兄, 各位早!

2010/05/04 08:52:50 回覆

金 sir 及各位 {#icons_panda2}!!!

2010/05/04 08:27:11 回覆

{#m14.jpg}

user