做埋呢份工

2010/07/22 21:59:24 網誌分類: 皮包骨
22 Jul

         普羅大眾在歡呼,因為政改最終通過了,即使這大眾未必知「政」改了什麼,他們仍在歡呼,皆因特首明言,今後會加大力度在民生方面。又期又待、又渴又望的貧苦大眾,藉這不知改了什麼的政,或許可以抒援一下。

         一向拿着地拖作權杖的特首,相信今回不能一拖再拖了;況且餘下任期見尾,再無建樹,民不聊生,恐怕,想學懵懂,退休后撈番個政協銜來,難啲。所謂,做到老,學到老;特首不妨妨效效那澄牌阿姑,對大眾飢民那種「體貼」、那種「親民」,那麼「深入」和那麼「了解」。單單拿着大聲公喊「死貓」、「死貓」係冇用嘅。

         講番轉頭,大家又不必完全怪哂特首,啊爺話一,權縮連諗ニ都冇權。民主黨鐵頭仁都係咁話,老鼠認為就算怪豬(那些如豬般蠢的官員)怪狗(那些如狗般吠的議員)都未輪到權縮啦。

         骨灰和屁不同,係唔可亂放嘅;工人唔係乞兒,工資唔可以任俾嘅,或者特首終於諗到做番啲乜嘢勒。無論如何,做「好」呢份工就冇勒,做「埋」呢份工就勉勉強強啦!

         突然想起,若地拖權退休後不能在國家撈番個政協銜來,會不會步四萬後塵,成為新一代的忽然民「主」。

*********

再介紹世界遺產

(英國) 利物浦阿爾伯特船塢

(英國) 利物浦座堂

回應 (2)
我要發表
淺雪
淺雪 2010/07/24 20:51:08 回覆

係喇,,真係難講.

2010/07/23 04:54:14 回覆

當然唔會啦~  {#icono_11}

user